A racione di a Regina di Gran Bretaña: chì dissenu i susteni l'Isabel II?

Se pensate chì a Queen Elizabeth II, cum'è una persona ricca è indipendente, pò furnisce di manghjà ogni cosa, sò assai sbagliati. Puderete, ella, sicuru, pudete pimpernà cù quarchi cosa è pratiche, solu ùn ùn faci micca cusì, postu chì adatta à i principii di una alimenta sana. Ovveramente, questu hè u sicretu di a longevità è l'energia inescuviali di una monarchia anciana. Ricertamenti, a menzione di a so Reale Majestà Elizabeth II divintò cunnisciutu in a stampa. Sta infurmazione hè stata nutata da i ghjocuri di a ghjustizia. In i medià ci era una razione di a regina, chì ùn hà micca cambiatu in u 66 anni di a so sughjera in u tronu.

Menu Reale

A matina, Elisabetta II prefé un moutarde da fruit è tè in tè nìuru. È u fruttu nantu à a tola si vene da u so ortu.

Per cena, a so maestà permette parechje scelte: pò esse pollame è insalata, o pesci cù leghje, una bistula cun l'espinaca Regina di 91 anni chì ùn hè micca reffu. À l'apperitivu nantu à a tavola di a regina pudete vede u vinu dolce o gin.

A tè A Sua Majesta Reali Maestri prefisce oggetti classic cù cucumber, uovo, nocere, salmone, perchè.

Prodotti da a "lista negra"

Appena, da u cena, a donna anu ricusa, cum'è in altri affari è da una varietà di prudutti. Quelli chì travaglia in a cucina in i residenzi riali sò perfettamenti bè chì Elisabetta II ùn pò micca serve certi alimenti chì sò pruibuti.

Leghje ancu

Ci hè ottu d'elli: queste sò una pasta, patate, bistec torrone, ova di pollo biancu, l'agliu è a cipolla, u pane nantu à a crosta, è dinò di frutti senza stagione, frutti, ligumi è tè cun zuccheru.