Verona - attraversu turisticu

Agree chì ùn ci hè più storie romantica ca a tragédie di amore di Romeo è Juliet. Hè pussibule chì questa brusta a Verona, situatu trà Milano è Pàulu , unu di i cantoni più romantichi di u pianeta. Ancu l'aria ci hè imbuduta di amore è affettu. Se pudete visità queste postu, assicuratevi di pruvate à visita parechji di l'attraziati più famose è eccitanti. In questu articulu averemu bisognu di u valutà in Verona in u primu locu.

Casa di Juliet in Verona

In Verona, ci hè quarchi cosa per vede, ma u più famosa hè a casa di Juliet. In una cità mudernina, hà guardatu cù cura cù tutti i posti riminiscenu di l'amatori di Shakespeare.

Trà l'edifizii medievali, dui eranu identificati, chì appartinevanu da dui famigli famosi. A casa di Juliet hè stata restaurada finu à a data è hè pronta per sceglie i visitori. In u principiu di u XX sèculu era compru per a cità è un museu hè statu custruitu quì. Prossime, l'esterno di l'edifiziu hè stata restaurada, è appuntamentu hè un monumentu à Juliet in Verona. Hè cresce chì toccu u pettu di Juliette si portanu a bona furtuna in amore.

In un pianu pianu hè u famusu cancillaghju di Julieta in Verona - u locu di cunferenza di l'amatori. Parechji parenti anu impegnu à visità issi posti è petite sottu à u balcu. No tantu tempu avà, cuminciò à mantene belli ceremonii di participazione è parechje vendu à rializar u rituali da i rinculi più remoti di u mondu.

Giardinu di Giusti in Verona

Trà l'attrazioni di Verona, stu locu ùn hè micca spessu prumusciuta à i visitori à visità. Ma per vede u loricu vale a pena. Una di e famigghi più ricenti e più influenti di l'Italia, Giusti possu pruducia stu territoriu à a fine di u XVI secolo è hà stallatu u più bellu parcu chì hà surviviu à questu ghjornu.

Dopu à a Siconda Guerra Munniali hà devenu esse restauratu è l'aspettu era ligatu in pocu tempu. Cumentale hè pussibile dividà u giardinu in dui livelli: a più bassa è a suprana. In a parti sferenti sò i parterres più antichi. Sò stati dicurati cù arbusti, bè, iperippe è belli pranziati aperti cù citrati. Ci hè un grande numaru di stati di marmu.

U giardinu ùn piace micca à l'ochju è vi permette di relaxà a vostra alma, da u livellu di u nivellu pò vede a cità sana. Ci hè ancu un labirintu di sécuris, com'è d'un fabuloso conte. Sti loca ùn anu micca mancato di romanza. Sicondu a crede, l'amori chì pò truvà micca in u labirintu sò felice a so vita.

Basilica di Verona

In u locu di u primu viscuvu Veronese hè a basilica romànica di San Zeno Maggiore. U bastimentu hè statu custruitu gradualmentamente, pericuament era ricustruitu. L'apparizione muderna acquistatu à 1138. Puderiu sustituì u so culore, creatu un chjusu di a nave è hà custruitu un apse in u stile gòticu.

A principiu di u XIX seculu, a basilica fù abbandunata è restaurada solu in u 1993. L'intrata hè decorata cun un portal gòticu, è e culonnii di u so puntu periculu nantu à i figuri di leoni. A finestra rotonda cintrali attrae l'ochju. Hè chjamata "Wheel of Fortune", perchè figurjeti gesticulating sò dipinti nantu à a circunfazione. Puderete cullà, fallu u destinatu.

Amphitheatre in Verona

In u quadru principal hè u famusu "Coliseum" in Verona. A so custruzzione principiava in u 1u seculu dC. Inicialmente, era scopu di pattu gladiatorali o caccia. Dopu, l'Arena di Verona addivintò un locu di sviluppu culturale di a cità, se puderaghju esse dichjaratu. In u 1913 hà primu introduttu in l'opéra publica ("Aida"), è dopu a Siconda Guerra Munniali nantu à a so scena rendenu grandi maestri d'opera è musicisti.

Dopu ddu tempu, u Teatro Arena di Verona theatre u so presentatori di teatru ospiti nantu à una basa persunale. L'Arena muderna di Verona hè un "teatru archeologicu". Ogni annu duie un festival di l'opéra si tenenu accumpagnatu è un gran numaru incruciate di persone riunite. Trà l'attrazioni di Verona, stu locu attrae visitadore micca solu cù opere opera. U palcuscenicu hè apertu per i manifestazioni di variità, è l'equipamentu mudernu permette di cuntene concerti à u livellu più altu.