Dough for profiteroles

I Profiteroles sò una piccula torta, u nome di quale pruveni da a parola "rendibile", ie. prufittu. Uni pochi di primi intrattenimento culinarie si dumandanu a questa massa hè utilizzata per prufiterole, perchè sò stati uttinutu di tali luminu, aria. È a cosa più impurtante hè una cavità, chì pò esse mette in piacè di sali e cumpatori dolci .

U sicretu di u farinatu hè chì hè capaci di rete u più acqua in quellu chì u solitu. E, grazia à questu, quandu u focu, l'acqua si mette in steam è diventenu a forza di forza chì culloca a massa.

Oghje, u nostru articulu hè dedicatu à u fattu chì avemu dettu tutti i sicreti di a prova per preparà a profiterole.

Testi di cucina per eclairs è profiteroles

In questa prova hè assai impurtante per observà a proportioni. L'unicu produttu chì ùn pò micca esse misurati in un viscuvidu hè u ova. Perchè sò ghjunti in variità è toli distinti. In questu casu, i furati sò aghjunti unu à u mumentu, è questu hè generalmente battu è annantu à u mità. Hè pussibuli chì a mità di u quintu uovo hè ancu necessariu. Avete bisognu di cumpetenza. Un altru segrettu hè l'aghjuntu di u latti. Pudete piglià a mità l'acqua cù u latte, in seguita, a consistenza di i prufiltuli findi serà gentile, è u culore hè più oru.

Ingredients:

Preparazione

À a stufa miserà platea cù l'acqua, aghjunghjenu a salanza, u zùcculu è l'oliu. Fate a pezza, hè assai impurtante chì finu à u zuccu dissolviu u sali cù u zuccaru è a butta fuga. Disse ori per un minutu, perchè l'oliu hè bè mischju cù l'acqua è una obtusibile una emulsione. Siftemu a farina per saturà l'aria (cusì sarà più faciule è misturà) è falesa di impurite straneri. Reduze u calori è vendu a farina in un cattivu lampatu, trà i spazi. Amassi à una texture uniforme è da asciuvà di un pocu di tempu per sguassà l'acqua di a farina, finu à chì a pasta vene da dà a farina, I. à u fondu, ci sarà una rinu a farina lumetta. A pasta hè pronta à quandu tutte e parolle di i piatti.

Avemu bisognu di friscà è aghjunghje un olu unu per un grattannulu. Prima, a pasta hè divisa in escàziu, ùn anu micca peghju, amu piaciamu a l'homogeneità, è cusì ogni ovu. Sì scorri à tutte sferente, pudete piglià ghjughjenu, da ellu hà da esse risparmià. Se utilizate apparechja di cucina, ricordate chì ùn pò micca briunà forte, altri a pasta serà arricchisci cù l'aria è esaltà quandu si fa furmagli.

Se a pasta fala da l'omopulu cù un triglisu è diventene, hè prestu è più ova micca necessariu. Sì l'ova sò overdone è a pasta hè liquida, a situazione pò esse curretta agghiuncennu una piccula cantata di u custard. Foglia hà fattu tuttùallu è cogliu cù un pappagallo, perchè ùn mancu ùn manicurà. A pane pò esse dispostu cù un saccu di cunfissariu, pezzu o solu cù culleri. Hè dipende à u duminiu è a forma prisenti. A principal hè di abbandunà una distanza decente entre i voce. Quandu prufiltri di furmazioni aghjunghje in tamantu da a mità.

Per ùn avè micca pezzi chì sò furmatu quandu a pani vegetale hè stata postu u dettu in l'acqua è l'appunia. Vinemu a carta in un oven stufi vicinu à 200 gradi.

Cusì boscate 15 minuti, da aduprà u calore à 160 gradi è preparate un altru quartu d'una ora. In u nisun casu ùn deve micca apre u fornu durante almenu vinti minuti, altrimenti i profiteroli fallenu è a situazione serà impossible di corrigie. L'eclairs devenu infundate è doru. Fighjite quasi impussibile, perchè in casu di dubbitu, dura per cinque minuti.

Un altru sicretu hè chì hè necessariu di cumprà prufiterole cù rilassante freddi è friddi, altri ùn sughjastanu solu.