Profiteroles cù crema

Profiteroles hè un platu populari è cunigenu famosu di a cucina francese, chì hè una pasta originale fatta da una pasta crema cun una varietà di raccogliati. Scupremu per voi cumu fà i prufolioli di u pullastru è trattà i visitanti cù tastalli diliziosi è dolci.

Ricetta pè prufolioli cù crema

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per glaze:

Preparazione

Allora, prima di tutte i lustru u furmagliu è l'abbanduneghja per calà a circa 180 °. Dopu, turnammo à cibo u custard. Per fà questu, piglià a butta fridda, ciace in parechji pezzi è valdi in acqua. Pigliate a quantità di farina di farina cun un vetru è cibiettu cun tamantu. L'acqua cù l'oliu nantu à u bagnu di l'acqua è rinfuccò à un fogghiu di liquidu è dissoluzzione cumpleta di l'oliu. Avà, senza eliminà a casula da u bagnu di acqua, pour a farina è mischia a pasta lisa senza lumps. Allora sguassate i pratichi da u focu è lasciate per aghjustà un pozzu, per circa 5 minuti. Dopu questu, avemu fattu scelta in a pasta di prima un uovo, l'aghjunghje, perch'ellu ci spargiu tutta, è aghjunghje un secondatu è cusì. In u risultatu, avete bisogna assai viscuvule, grossu è mantendu una forma, massa.

Dopu questu, piglià una cullera di table è dissiru a so massa cun pila chjardu nantu à una vacche vitture. Avemu mandatu u travagliu per un furnu da ghjuvellu è arregistramentu circa 30 minuti. Ùn avemu micca apartu a porta di l'ebberu durante stu tempu, perchè e cibo ùn "micca cascà". Sente aghjustà a cura di i prufiltuli, trasversalasete à un pienu largu flat è lasciate per friddà à a temperatura di l'ambienti.

E questu tempu, aghjurnà a preparazione di u custarditu cun voi. Per questu, aghjurnà a farina, aghjunghje u zuccaru è fate l'ova di pullastru. Tutti mischiati bè cù bagnu o un mezcladoru. Allora fremenu u latte cálido è mischjà a massa finu à uniforme. Per cunvenzione, pudete prima ferrite u latte, friddi à circa 40 gradi, è dopu aghjunghje à a mezora d'oghje - questu aghjò rapidamenti a preparazione di a crema.

Dopu, pusau i pratici nantu à u frasi è, in constant stimulus, furiu nantu à u focu minimu à "pant." Quandu i bombe di l'aria accumincianu a prisenza è scuppiava nantu à a superficia di a crudela, sullivendu da u so fondu, u focu pò esse sfruttatu. Cremate la crema battiata cun un mezcladoru cun una manteca rossi, aghjustate a vainilla o un altru gustu per pruvà cum'è bramati.

A nostra prughjitta siguenti hè di cumpagnia i profiteroli cun crema. Se ùn piace micca a veramente a versione aspetta di i tagghiati cut, aghjunghje u bistecca cun crema è metteva in ogni tagliolu, facendu un pirtusu pezzu in u fondu. I profiteroli fini cù u custardte sò dritti in un pianu è sirvutu cù tè tè o cafe.

Sè sicondu averete, pudete spressinu e pasticci di chocolate. Per fà quì, pouria a crema in u scoop, mette à un focu dèbitu è ​​pozzu chjucu. Traspremenu tuttu, funnulate e raccogliosa è aghjunghjenu a furmazione per un state uniforme è uniforme. Pudemu u glaze nantu à ogni torta cù l'aiutu di un sbagliu culinariu. Servite profitroli pò assicurà immediatamente, è pudete aspittà un pocu finu à chì a pasta hè saturata da a crema è diventa più suta è più licitazione.