Ghjuridica Korzhik

Cuincidenza isulana, cum'è a cucina di altri paesi, detti specifici. Prima di tuttu, l'inusualità si manifesta in l'imbulighendu di e tradizione culinariu di e tradizione primitivamente giudaica cù quelli di i paesi duve rappresentanti di sta gente antica viranu. È a cucina tradizionale isulana remplaza i seculi è hè spessu associata cù l'observanza di certi riti retturi.

In Furmagliu isulanu, a prima preferenza hè datu à a prova magre è intruduce. À quale, spessu u regnu, a mità di a basa di a prova hè occupata da i ova. U caratterisimu per a preparazione di i prodotti di cunfisazione hè u spargiu di a mel è di u zùccaru, appruvamenti in proporzioni ugguali.

L'amanduli si creanu in Israele in ogni locu, cumu in altri paesi di u Rexu Mediterraneu: Italia, Spagna, Grecia, Maroccu. Cusì, l'amandula hè spessu usata in a cucina di questi paesi.

Caratteri d'amelie

Ingredients:

Preparazione

L'amandula hè pulita è tritata in un morteiro. Beat whisk in una spuma grossa è forte. Oghje u polu di zuccheru in i prutini, sguassate longu. L'aghjunghje l'amandule è a cugliera, in pezzi, pour à a farina, aghjunghje a salsa è mischjà bè.

Agghiuncinu una padedda cù qualsiasi oli vegetale. Scrivemu è scumpremanu a pasta, formate in forma di pilche è semicirculi. Pusitemu in un forno forte (180 °), aghjunte per 15-20 minuti. Korzhiki chjori è serve per un trattatu.

Un altru tipu di biscotti - zuker-leks. Sò siccati à Pace. Questu festival hà parechji nomi è interpretazioni: Hag ha-Matsot - una ricurdata di u tempu chì i Ghjudei durante l'esclavitudia vive nantu à Matzah, Hag Aviv - u triunfu di a primavera, in questa ora hè celebrata da Paysah, Hag ha-Herut - ci hè una celebrazione di libertà in memoria nantu à l'Eccu storicu di i Ghjudei di Egittu.

Korzhiki zuker-lekah

Ingredients:

Preparazione

Oghje l'ova è distendu appretziunà e prutezioni di e gula. Sarti, i griei sò chjappi in una tina prufonda cù dui cullizzioni di zuccaru à una scogliera fronda, pour a farina è cunglite.

I Proteini è u zuccaru restante chjapputu in una scuma, fate mette in un tastu cù e anghie è fate tuttu ciò chì hè alluntanatu. À una pappaccia di focu cunsulidda splende a pasta chì piace una cullizzioni. A pasta ùn deve micca toccu l'autru.

Focu per 15 minuti à 180 °. Baked biscuits zuker-leks pusonu nantu à a tavula in una forma enfasi.

E crosta spiaghja è u ciccone - lekeh - sò tradiziunale baked à Rosh Hashanah (New Year). Hè un simbulu di tutte l'omu chì aspetta u mancinu annu.

Crusts spicy

Ingredients:

Preparazione

Cun làriciu scaccià u zuccaru è struisce u zuccu. Fracchemu l'arrabba di ginger in un rossu finu. In un colpu prufunditu, fàfilanu a farina, aghjunghjenu i zuccaru, soda, ginger di terra è canna. Mentri.

In a mistura, pour à u melu è l'oliu, impone in u ova, aghjunghje zuccaru d'aranciu. Mettite di novu, è andate in u zucchinellu è aghjunghjenu giarnu rossu. Imbulighà a pasta uniformi.

U fornu scaldate à 180 °. A massina hè allisata nantu à una tavula, spizzata cù farina. Scorred Scambiàmelli nantu à una pappaccia di lubricated grease. Agghiunciu un culore di doru ruddy. Nant'à a tavula servireghja e crusts chilled.

Per fà chì i biscotti addiventanu più fragrancesti, anu bisognu à friquassate in un pezzu è surtite à a temperatura di l'ambienti per duie ore.