Tè di Kipreya - boni è cattivi, cumu per cerveza è cerveza di tè Kiprejny?

U tè Teatru di Kipreyny hè cunnisciutu in u populu di Ivan-tè, è in i libri di ricerca medica hè chjamatu chjamatu Caprice. In i culturi antichi hè utilizatu com'è rimediu folk per u trattamentu è a prevenzioni di malati. U tè da u kapreya hè utili à parechji rispetti, anche qualchì propiu pruprietà dannu.

Ivan te (kiprei) - cumpusizioni

Tè da u spray, u benefiziu è dannu chì hè bellu studiatu, hà una cumpusizioni curative. Propizziu curati unicu di u tè caprejnogo sò spjegati da a presenza di un grande numaru di vitamini è minerali in a cumpusizioni di u spray. Per esempiu, u cuntenutu di a vitamina C hè più grande chì in tutti i frutti cítrici cunnisciutu di noi. Tè Kiprayny hè riccu à a proteina vegetale, chì hè l'elementu principalu di e cresciti di e custruzione in u nostru corpu. A cumpusizioni di u tè hè chjesa in picculi quantità:

Propizziu curatori di kaprya

I vantaghji di u tè ebbe sò indiscutibili. In a Russia Antica, sta pianta era in ogni casa, è oghje, grazia à i cunferenzi esperimentali, u kiprej hè cunsigliatu per l'utilizazione per ogni secondment doctor. Tè da u spray, i so prestazioni è i danni sò deskritti in parechji libbra di ricerca medica è i rapporti scientifica di i fitoteraputi, perchè questu beatu v'hà bè attenzioni particulari per i so proprietà:

  1. Ivan-tea hè carattarizatu da un ingiru, prupietà antiinflamatori, astringenti chì sò preziosi per u trattamentu di malati inflamatorii di u stomacu è di l'intestini. Riturnà a peristaltasi di i musculi lustri di u viaghju gastrointestinali, chì manifesta u so effetti antidireastuali.
  2. I prupiette antibatteriche è antiinflamatori sò vali in u trattamentu di e malatie respiratorii ( bronchitis aguda, tracheitis aguda, infezzione respiratoria aguda). Hè ancu cede l'irritazione cù farinutitis aguda. Sì avete una sudazione è sensibilizazioni di disgrazia in a gola, ùn ci hè solu bisognu à lavore a bocca cun un tagliu calzu furnitu di calore duie volte à u ghjornu.
  3. U fattu diureticus - prumove a rapidità di recuperazione in agistite cistite è pielonefritisa.
  4. A pruprietà immunomululante di a pianta hè furnita da vitamina C.
  5. In Cipriottu Cipriottu ci hè una grande quantità di antioxidanti, grazzi à quale Ivan-tè elimina trisini da u corpu.
  6. Ammisu kiprejnyj tea per a ristaurazione di funzione di una prutata à prostatitis crònica è d'iperplasia di una glàndula.
  7. Ùn avemu micca bisognu di u beneficuali effettu di a scumpittura di i piante nantu à u sistema nervu. Aiutà à migliurà l'umore, a forza interna, alivia l'irritazione è a fatigue.

Comu secchi l'spruzzu per u tè?

A maiò parte di a ghjente ùn sape micca à preparà un spruzzu per tè.

  1. U primu stadiu hè a cullezzione di l'spray, quandu hè à u principiu di u fior. Hè cresce chì durante u periodu, a cumpusizioni di u spray cuntene a quantità massima di sustegnu utili.
  2. U sicondu stadiu - marchjendu fogli. In questu modu, un cuntenutu di umidità di 50-60% hè rializatu.
  3. U terzu stadiu hè u rinchju di foglie.
  4. U quartu stadiu hè siccatu. Ci hè una preparazione tecnulugia di tè. In casa, dopu a cugliera di a pianta, rizoma è fiori sò stati. Kiprej pudemu strufinà nantu à un fragnu di stazzetta, stabiliscenu in un incantu per 30 gradi, avemu seccu à a preparazione. Pudete aduprà un secadoru intimu di u fruttu.

Cumu fà u tè da Chipre?

Hè impurtante per sapè à fà u tè da Cipru di mantene a quantità massima di nutrienti.

Ricetta per u tippu primu

Ingredients:

Preparazione

  1. Pour à u vasu in un vulume di 0,5 litri (una tazza, una bagnu, un can), un spray.
  2. Pour 0,5 litri di acqua fogghi.
  3. Coperta l'accampisa, lasciate pè tè è pronta per l'usu.

Cume a tùncia di tè di Cipru?

Prima di fà cerveza, assicuratevi di attentu à aduprà com'è eddu u tè di cipriane in questa o questa malatia.

  1. Cù una ulcerosa stomacu, u tè hè presu com'è: 1 vetru prima di pranziari 3 volte à u ghjornu durante 3 simane. Se tenete un zitellu di tè anu da fà, è ùn vogliu micca fà caccià, pudete lavà a ferita. Ivan te in malatii infucelanderi di u sistema digestivu vi anu cunsumatu 2 cullizzioni di sopra 3 volte à u ghjornu in pranzu.
  2. Per trattà cù a prostatitis, a crescita d'estremità hibernate sò misurata cù altre erbe. Pigliemu 2 parte di Ivan-tè è milfoil , 5 parte di e razzi di l'ortigue. Pigliate 1 settimana di a cullezione dilutau in 1 vetru di acqua
  3. U tè fattu di Ciprianu ùn hè micca solu utile, ma ancu diliziu, aromaticu. Se preoccupatu di l'insomnusi, dopu una tazza di tè à a notte vi aiutà u dorme.

Kiprei Ivan-tè - contraindicazione

Tè da u spray, cose benefici è danni sò bè ​​cunnisciutu, pò causà una reazzione allergique. Sì vi eranu allergii à l'erbe, almenu una volta in a vostra vita, duvete esse assai attenti. Un altru abusu di u biatu dèsisceranu una violazione di a digestioni. Ùn hè bisognu di u scurdà, chì hè u tè di u spiculu di u spray è di ricurdà di e contraindicazione à u so usu: