Infusion di dandelions

A natura hè sempre pronta per a cura di a nostra salute è bellezza. A volte, per preparà un "elisir naturali" ùn hà micca bisognu di avè qualchì cunnisciutu speciale. Sugnu Eccu avemu circundatu da e piante rinu in vitamini è minerali, capaci di creà miraculi per a nostra salute è chì trasformanu nostri ricunniscenza in u sensu bonu di a parolla.

E utilità di u dentale

Unu sti questi tradiziunali hè un dente leone . Ci hè chì hè giallu chì u sanadori gialli, u malvasi cù quale combatemu in i nostri jardini, cuntene casi a mità di l'elementi di a tavuletta di Mendeleev. In a zona cintrali di Russia, crisci in ogni locu, è in Francia hè ancu cultivatu nantu à i piantazioni. A Dente di lione si pò esse usatu per fà insalati freschi, di cruccà a marmellata aromaticu più maravigghiusu, i bianchi ci sò brusgiate è salciati, aduprate invece di tagliere, una tagliata di cafè, u zuccu è u vinu sò fatta di danneli. Da i bianchi ancu bagnate cibo!

Chì ghjè l'utilizazione di u dentale?

  1. Sta pianta anu influenza antiinflamatori è analgésica, colerètica, diaculica è diurettiva.
  2. I toni dentiuni, purifica u sangue, aumenta u livellu di l'emoglobina , hè utilizzatu com'è ipnotu è sedattivu.
  3. Una gran quantitatu di fòsfor a fa lu megghiu amicu di denti.
  4. A Dandelion hà un effettu benefizièvule nantu à a pelle - l'hà purificatu, sguassate furunculate è altri prublemi di pelliccia, a face fresca, strintezza, migliurà a cutioni.

Cumu insistu à i dandelions?

Roots, foglie, fiori - tutti i cumpunenti di sta pianta sò prupitati medicinali. Qualessu tipu di ricetti ùn sò micca inventati da a medicina famigliali cù a participazione di un dente leone. Fate l'infuzione di i fiori di luca, frustaghju cù u zuccherinu, manghja crudu fugliale, mischjà cù u melatu, u mantu, insistiu à l'alcoolate. Perchè pudete insistirte di u dandelione in modu diffirenti, allura i medicini sò stati uttinutu in parechje modi è di parechji malatii è disgrazii.

Cumu preparanu una infuzione di dente di leia, cume chì tutti sanu di sapè. Hè bisognu à piglià parechje cullizzioni di fiori di dente di leone, pour acqua fogera è insiste à 20-30 minuti. Tali infuzione hà da aiutà à rinfurzà l'immunità è u sistema nervudu se l'avete una vittura prima di u lettu. Questa infuzione pò ancu esse usata per schiavi a to fàccia per dà a frescura. Sì i cipolle di paglià à fogghi un pocu, u caldu hè u calchinu per pudè alleate i peccati è riduce i spicelli di pigmentu.

Sì l'arrabbiunarii di u dentru chinuzzu l'acqua di furmagliu, insistimu è corsi, u caldu pò esse usatu per l'ateroesclerose, gastritis, gout. Per trattà a tuberculose, i radichi di u dentru hè mischju cù e radichi di a brigade, chinu d'acqua fogera, insistia, è foglia è pigliatu a mità di vetru trè volte di ghjornu.

Infusion di dandelions per u pelle di prublema

Dà cumu fà una infuzione di dente di lussu per u pelle di prublema, dichjarà è scritta assai, ma per qualchissimu persunale avemu averemu sempre buttrega per fassi mancu bottiglie cun tonics, lavanderie, loci è mascare. E ei avè, per esempiu, anu utilizatu una maschera per u prublema di u pelle: uni pochi di foglie è i fiori sò spututi cù una cullette di latti quarchi, insistia, per a furna secca aghjunteghjenu grassi, per a proteina grassa. Tuttu chistu era applicatu à a pelle è hè stata insignonu una faccia fresca, saturata cù vitamini.

Hè ciò chì unu cuddaru uttene cresce à prossimu è aiuta per a aiutà contru à i malati. I fiori di u dentru hè cunsigliatu per esse colti à u maghju, altre parte di a pianta pò esse raccoglie da maghju à uttrovi. Hè megliu per fà quì in a matina è pruvà à ricumpià e limpi à l'area ecunòlicamente limpa localizati distanti da fabbrichi è autostrade.