Shake, Jenner, Aldridge, Hadid è altri in l'insinità pruduttivu di Diana von Furstenberg

I pruduttori di moda, senza sapè ciò chì à pudè sorpresa di l'audienzia supersaturatu, cumincià à abbandunà i passi tradiziunali, induve mudele stalcià u podju, à favore di e partiti induve bellezza amaru nova creazioni di disinfettori, diventendi bellu cù i visitori. Hè stata stu formatu chì Diane von Furstenberg amparò à a New York Fashion Week.

«Parti di partita»

U couturier di 69 anni di età hè stata firusa in a so sede. I principali caratteri di u show era Irina Sheik, Kendall Jenner, Elsa Hosk, Lily Aldridge, Gigi Hadid, Carly Kloss, Alanna Arrington è Jordan Dunn. I supermodeli hà diventatu da u core, à a dumanda di Diana, cantaban è dancianu à l'ultimi centesimi, chì currisponde à u spiritu di a cullezione d'autunno-invernu.

À a gioia di i ghjurnalisti, i reini di u podju mudernu addivintà una "locomotiva" è si caminava davanti à a càmera.

Leghje ancu

I 70

A nova colture di vestiti da von Furstenberg ùn era micca assai creativa, è com'è solitu era dedicatu à l'anni 1970 di u seculu 20. Disco Diva prupone e femine in moda per mesturà in un spaziu stampatu luminoso, suede, tessuti fini è sequins. Cusì, i primi mudelli, questa sira sported in vestiti cun u fiadu, tuta, e brillanti cumminzioni.