Ring with opal

L'annu cù u opale in argentu hè a solu ideale per u ghjornu di u ghjornu. L'Opale hè più multifaceted è sopra l'altri minerali in termine di u numbru d'ombra chì pò cuntene una petra. È ci dà una incorvata compatibilità cù qualcosa di i vostri piani. Ma à u listessu tempu hè troppu guariscenza è noble per ùn avà à prestu à sente cun tuttu. Un anellu cù u pugnu nìuru pò intristinà l'ochju cusì tantu chì scurdate di u passatu di u tempu.

Avoiding stones fake

Un momentu piacevule per quelli chì sceglie un annu d'oru è di argentu cù l'opale hè u fattu chì hè simplice di definisce una falsa è pudete fà da voi stessu nantu à a buttrega. Pundu à e funzioni di u cumpurtamentu di i pietre naturali è sintesi:

  1. L'opale naturale hè illuminatu da quì sottu, passendu i raghji di u sole. Purtate a ghjallina à a finestra è cun vigore currettamente, se ùn vede micca i letti di luz à u cuntour è i picculi inseriti iridescienti in a prufundità di a petra, hè probabili chì hè un analogicu falatu o sinteticu.
  2. Paghjella à l'imbrancamentu cù u sustrato. Per viulenza di u riflettore di a lumera da u opale naturale, un sustrato di un altru minerale pò esse presente, ma in questu casu serà micca un ligeru sfarente è a rugdura in u locu di aduprà a cunversione. Se tali funziunalità di l'opale in a tenda hè spiegatu precisamente da una cumminazione di e petre, ma à u stessu tempu u sustratu stessu hè lisciu, pò esse affittu chì, davanti di voi hè un doublet o un triplete di un minerale falu.
  3. Uniforme culore. L'annu cù u biancu hè difficiule di verificà stu paràmetru, ma si pò travaglià bè cù pietre rougichi. Fighjate à a petra per a lume è pruvate à circà à u colore di a basa. Ichichi spiadi iridescienti in u cimiteru pò esse sbattutu, ma hè impurtante per voi à fighjà. Una petra hè una basa omogenee, artificiale, per u so culore, pò esse più oscuru in certi locali, è più ligne in altri.

Comu a cura l'ornamenti cù l'opale?

In principiu, l'opale hè assai forti è senza pretensioni per i cundizzioni di purtari una petra. Se tu portate un annu d'oru cù l'opale, ùn hè micca necessariu di pigliàllu mentre puderete lavà e mani, facennu un tipu di manipulazione di travagliu - sta petra ùn hè micca ghjustificatu à l'influenze chimica simplici. Ma per l'opale hè impurtante ùn esse in diretta e di u sole è l'urpi vicinu radiatu u calore. Aprirementi u 15% di sta petra hè acqua, è si evapora activamente quandu incalfate. Dopu avè perdutu l'umidità, a petra hè crachata, perchè chì in i vechji tempu era chjamatu "coddu". Sè chì u succorsu per sopraquantà a decorazione in un locu, assicuratevi di purtalla casa per un pocu tempu in un vetru di acqua per restaurà u equilibriu internu di i cumpunenti.