Freud - psicoanàlisi

Quale chì discendite cù u fattu chì ùn hè micca impositu sopravalutà l'influenza di Freud in u sviluppu di a psiculugia cum'è una scienza? Stu omu hà fattu scopra tutte ciò chì hè pussibule, ma Freud hà fattu una aportà veramente funnziale à a filosufia di a psicanalitariu di a pirsunalità, in fattu, sta tiurìa fù sviluppata da ellu. Dopu, a tecnica hè stata creata da A. Adler, K. Young, è ancu da Neo-Freudiani E. Fromm, G. Sullivan, K. Horney è J. Lacan. A data, i metudi di psicoanalisi sò largamente usati in a psicoluggìa per risolviri prublemi di l'autodeterminazione è a correzione di a parsunalità.

U cuncettu di a psicanalisi

Per centu anni di l'esistenza di psicoanalisi, ci hè statu più di una scola è di direzzione. I scoli principali sò generalmente:

Inoltre, u psicoanalisi hè divisu in trè isulazioni principali:

  1. A tiurìa di a psicanalìfica di a parsunalità hè a prima è una di l'idee più significanti di u sviluppu umanu in psicoluggìa. Hè spessu cunzidiratu in u quadru di a psicoanàlisi classica sicondu Freud, ma pò esse usatu per qualsiasi di i so derivati. Per esempiu, in a psicoluggìa analitica per Jung o a psicoluggia individuali da Adler.
  2. A psicoanalisi hè ancu viduta cum'è un metudu per investigà i motivi sicreti di l'attività umana, chì si manifesta a través d'associi liberi espressi da u paci. Hè questu chì hè a basa di a filusufìa di a psicoanàlisi di Freud.
  3. E, sicuru, u psicanalismu mudernu hè vistutu cum'è un metudu di trattà diversi disordni mentali chì sviluppanu deganti di cunflitti trà e deserti è a rialtà.

I cuncetti di i mekanismi di difesa (sustituzzioni, sublimazzioni, negazione, etc.), i cumpresi (Edipiu, Electra, inferiorità, castration), etapasi di sviluppu psicosoessuale (orale, anal, fiali, latenti, genitali) foru scentifichi da psicanalisi. Freud hà sviluppatu ancu un mudellu topoggicu è strutturali di a psique. U mudellu topoggicu prupone a presenza di a cuscenza è di i dipartimenti inconsciuti, è u mudellu strutturali suggerisce a presenza di trè cumpunenti - l'id (l'inconsciante), l'ego (a cuscenza), è u superego (a sociale à a persona).

L'inconsciente in psicoanalisi

Freud in i dui mudelli di a psique hà datu un rollu grande à l'inconsciente (Id), chì hè a basa di l'energia di l'individuu. Queste componente cuntene instinti innate chì prumove una persona per a stà a satisfazione di i boni naturali è à ottene piacè. Freud hà cridutu chì l'inconsciente hè a parte più ambiziosa da a psyche umana. Hè quellu chì impida a praticà per avè qualchissimu vulutu à ogni costu, furzannu à fà i atti impurtati è illegale. Se ùn ci era micca altri dipartimenti di a psyche, ùn ci hè micca nisuna norma è regule in a socie, ùn anu micca pussutu agisce.

Fortunatamente, l'inconsciante hè contrabandutu da i cumpusitori cuscenti di l'Ego è Supergiu, chì permettenu posponà l'esekzione di l'instinti à l'avvenimentu appropritatu (Ego) o ancu sottu u funziunamentu sottu una prohibitu, perchè ùn no conforme à normi o ideali (Supergii). Freud hà cridutu chì l'inconsciente (Id) è u gradu di conscienza (Supergiu) sò micca varianza, da questa constant volta. Neurosi è cumplicati. A strada, hè per via di sta peculiarità di a psique chì Freud hà dettu chì tutti i pirsuni sò neurotici, perchè l'instinti ùn anu micca esse crescenu à i rapprisintanti ideali di l'individuu.

Malgradu l'usu generalizatu di psicanalìsimu per scopi pratichi, hà ancu parechje critichi. Parechje persone anu irritatu da a manifestazione di Freud à e neurosi generali, l'altri ùn anu micca accettatu l'idea di l'inconsciente, cuntrullendu a pirsità, mentre chì altri piglianu una vista ostili di a teoria psiculosa di u sviluppu umanu. Piuttostu, tutti i pretendenti à a psicanalisi di Freud pò pridicà cum'è seguite: justifica l'accussienti umani, riferendu à l'instinctu, sguassate di l'individuu a vuluntà di travaglià nantu à ellu stessu per evità l'aspirazioni negattivi.