A stile di donna li piaci à robba

U stilu di una dama cum'è in a ropa hè assuciata, prima di tutti, cù a fede cerimoniale di stile di Hollywood, chinu d'altru, eleganza è bellezza. Stu fenominu in moda hè pocu novu, i so caratteristiche caratteristiche sò restringente in siluette è cuts, una precisa selección d'accessori è impeccabilità di l'aspettu.

A robba di Madonna

L'estilu di donna cum'è no hè statu longa, sta tendenza muderna hè in moda, ma i so radichi andonu à a moda di l'anni 1950-1960. A real donna piace pò esse chjamata cun certazza di a principessa Diana, Jacqueline Kennedy , Audrey Hepburn. Frà e stile mudernu cù questu stile, i travagli di Victoria Beckham sò primarmenti assuciati. Stu stili seguita da e primi fidati di assai stati, chì sò struitu à vistinu donna, ma micca francu.

U vistimentu di Lady-like hà generalmente una siluetta adattazione o semi-fittezza. E vistite straggiali è slip a fiorite di a lunghezza pò esse ghjustu nantu à u ghjinochju, ma ùn pudere micca ghjunghje à u mini-chjamatu. Per i giovani chjusi averebbe cirzunari lice, culori pastel, i femini più avanzati pò furnisce vistiti di culuri russetti, neri è altri colori brillanti è culori. Lady Laik distinguisci u so amori per stampa fiurali, sculture per lunar, strisce, pate d'oca. I vestiti poplanti sò casi è pienghjale di cutte classica, fasgi chiaru. Per mudellà l'apparenza, e donne chjappu in questu stile, pusau nantu à i vistiti cunni chjappi muderni è cardigans.

Calzature è accessori

I calzi per u dami duvete aspittà ancu elegante è discretu quant'è pussibule. Bastamente, sti ziteddi preferanu i scarpe di bagnu classificatu è i scarpi cun u nasu rotulu nantu à u punteddu, spessu sottu à l'altru, nantu à una hairpin finita. E stufa avianu avutu u calzarii più eleganti. Hè vale di vardà à fighjà attente à u materiale - devenu esse un altru caldu di qualità o suede di scema di culore chjave.

L'accessori per i raggiorni cum'è giovani ghjucà un rolu cruciali: cumprenanu a imatge è dà un glamour è a perfecione necessaria. Allora, in u vestitariu di una donna cusì modesta, ci anu una scelta larghezza di bufani è scarfs da sita è chiffon. Cù a so aiutà, a zitella puderà crià una sola imagine, per sustene l'imprime nantu una di e cose principali, per vede un magu cù u corpu finu. In l'uguale tamantu ghjunghje ghjustu ci vole à esse almenu una borsa grande di qualità di forma rígida è parechje embragues per a sera fora. Da a ghjuvintù hè megliu esse chjappu per i so cumposti raffinati di i formi classichi, i ghjuvelli di ghjuvellanza sò deve esse ghjinani qualità è precisa, per quessa si pò usà disprezzu cù a gioia.