Devyasil - pruprietà terapètique in ginecologia

Devyasil hè una pianta perenne cù boni fiori giaddi fiuri gialli. Ci hè prestu quasi quasi annunziate in Europa è Àsia. E da l'antica, curati cunnogenu di i so prupitati medicinali. A cumpusizioni averà pussibile di utilizà sta piantagna per u trattamentu di parechje malatie. E i propietati medicinali di l'elettampane in ginekulugia sò più appiecati.

À chì malatii si pò aiutà sta pianta?

  1. Molte prublemi ginekulogichi ponu esse risolti cù l'aiutu di u so decocu. Spécialmente hè utile in a violazione di u ciclu menstruali. Per fà a misura, a raizzione di l'elettampane hè in bonu chinu è 20 minuti sò fritti in un banna d'acqua. À un vetru di acqua, piglià una colazione di pezza, è dopu avè zuffate dilute cun acqua calda. T'aviu un quartu di una tazza un paru di voti un ghjornu, ma micca più di 2 simane.
  2. Hè una decolorazione uttere di l'elettampane o a so tintura in infertilità . Avete bisognu da parechje volte volte à ogni manghjà. Devyasil aiuta à aghjunghje l'embrige à u muru di l'utru è, in più, l'afflitta di l'attività di u semu, ùn hè micca solu e donne chì ci beanu.
  3. A decocuzione di a cortezza di l'elecampane hè utilizada per a menstruazione dolorosa, infezzione di l'appendazia è l'ovulazione di l'utru.
  4. Sta pianta hè assai efficace in tutti i malati di a pelle, perchè hè utilizzatu bè per a vaginitis, irritazione è prucezioni.

Raricamenti appiegà l'elettampane in u gravidenza. Avissi adupirà cun prudenza è sottu à a survegazione di un duttore, postu chì pò causà l'heure. L'infuzione di sta pianta cù u meli hè usata cum'è un ristorante generale è per a prevenzioni di nascita prematuru.

Questa pianta, chì riceve u nome da a frasa "novi forze", pò aiutà da parechji problemi. Ma avete bisognu di sapete bè e prupagatori curativi è contraindications d'elecampane. Dopu tuttu, ùn pò micca esse pigliatu cù malati cardiovascular, gastritis, è ùn hè micca cunsigliatu per a gravidenza. Ùn aghjunghje u dosage indicatu è seguite e direzzione di u duttore.