Dritti di i zitelli Minor

A prisenza di a regulazione ligali di e relazioni sociale hè un elementu indispensabile di un statu desenvolvutu. Stòricamente, i gruppi umani fisici i più débili - e donne è i zitelli - pussidianu u minimu numaru di diritti è libbirtati, è in ocasioni anu violentatu franca di elli, incapaci di pruteggià. Hè per quessa chì i diritti di i membri di a società più debbitali anu bisognu à esse chjappu in una categurìa separata. A data, u sistema ghjuridicu di i stati individuali hè significativu diffirenti, ma i diritti i libertai umani universali deve esse rispettati in ogni locu, independentamente di a situazione geografica, forma di guvernu è sistema puliticu di l'statu. In questu articulu avemu da parlà di i diritti, funziona è responsabbilità di minori, è dinò a prutezzione di i diritti di i zitelli sotto. Tuttu questu hè parti di l' educazione juridica di i scoli d'i scritti è di i pre-maistri .

Diritti è attributi di i zitelli minori

In a teoria moderna di u drittu, ci sò parechji tippi di diritti per i minori:

A prutezzione di i dritti di i figlioli sottumessi

Tutti i zitelli, invechje di età o statu sociale, hà u dirittu di prutege i so diritti diritti. Pudete difendà i vostri interessi in persona o cù l'aiutu di i rappresentanti. Rapprisintanti di i zitelli minori, per regula, sò i so genitori, pare adoptivi, guardianu o patronati, pare adoptivi. Inoltre, i rapprisintanti per a prutezzione di i dritti di i minori pò hè ancu di tutelle è di fiduenti, u prucessu publicu o a corte.

In casu di un cumpurtamentu inadegwate (o senza cumpitendu) da i genitori (guardianu o patronati) di i so funziunalità in a criazione di u zitellu, ancu in casu d'abusu di i dritti parenti per elli, un minor pò prutege i diritti u interessi legittimi indipendentement. Ogni zitellu, anu imprecisu di l'età, hà u dirittu di appricà à a prutezzione di i diritti di u zitellu, è da una certa età (di solitu da l'età di 14 anni), secondu a leazione di u paese in quale u zitellu vive, à a corte. In certi casi, un minore pò esse ricunnisciutu com capite di capacità prima d'alcuni a età di maggiorità.