L'educazione lege di i scoli

Ogni persona, grande o chjuca, hè una persona separata, autosufficienti, cù a so opara, i desiderate è i pinsamenti. Viaghjà in a sucità, ellu hà ancu parechji diritti è dritti, chì deve bisognu di sapè. Dopu tuttu, a ignuranza di a lege, com'è cunnisciuta, ùn ci ne curava di rispunsevule per etere e prusicità. A cuscenza di u sensu si deve esse educatu in u zitellu annantu à u bancu di l'escola, perchè à a fine di l'scola, s'avvirava à esse un citatinu di parte di u so paese.

L'educazione ghjuridica civili di i scoli hè cumpiacatu in questa mena. In i lezziò di a storia è a liggi, è ancu in l'intracurricular conversazione, i educatori sò pocu chì formanu una pusizioni civile in i so studianti. Pudete principià stu travagliu in a scola primaria, è l'educazione di i sculari junioru pò esse chjamatu morale legalmente. Un rolu impurtante in questu prucessu appartene à a istituzione di a famiglia. Hè i genitori chì devenu spiegà e so virità à i so babysi, imparte certi valori spirituali. U figliolu 7-10 anni si pò dì chì:

L'educazione ghjuridica civili di i figlioli juniori hè u primu passu impurtante in a furmazione di a cuscenza civica. Sì un intelligente di l'altitudine, a transizione à un nivellu più altu di cunseizzioni di ellu stessu com'è un citatinu di u so state cun tutti i conseqüenzi sussegwenti hè impedente. Un colpu ci vole à capiscia chì hè rispunsevule per i so azzioni à ellu stessu, a sucità è l'statu.

L'educazione juridica di l'anziani studienti inclusi l'attività seguenti:

U momentu spiciali in l'educazione juridica di i scoli hè l'educazione di u patriutismu. Fate cusì chì u zitellu hè fieru di a so pertenzione di a nazione, a so patria, era un membru attivu di a sucità civile - questu hè u travagliu primariu di l'educazione juridica. Per fà questu, in pràtica pedagogica, un metudu hè utilizatu per studià a storia di a terra nativa, a vita di famosi paisani, è a familiarità cù e peculiarità di simboli statali.

Inoltre, ogni zitellu deve esse capaci di difende i so diritti civili in casu di necessità. Ùn hè micca sicretu chì in u nostru paese i diritti di i zitelli sò regule infatti. Un zitellu prima di l'ottene di l'adultu hè sottu à a cura di i genitori. Succede, chì l'adulti - genitori, maestri è fora - cunzidenu i zitelli per esse u "ligonu più bellu", chì deve ubbligatu è ubbidì, infatti u so onore è a dignità. E questu p'aspettatu di l'esistenza di a Dichjarazione di i Dritti di u zitellu! Per quessa, unu di i scopi di l'educazione juridica di i ghjovani ghjè per amparà cumu affirmà i so diritti davanti à a sucità.

L'educazione juridica civili di i scoli hè di grande impurtanza in a società moderna. Cumplassi studi juridichi regularmenti in i scoli favurisce u crescita di l'avutru sensibilizatu cun u zitellu è ancu reduci u nivellu di crime crimine.