A faglia di ballerina

A fasgone di una ballerina, custituita da parechje strata di u tuleru più lunttu, ùn pare micca inusual è assai romantica. Una zitella in un vestitu tali ùn pò mancu passà in notu.

Fancy ballerina skirt

A fascia di una ballarina, un tutu (è questu hè u nome chì hà), parechje staciuni anu allora i limiti di i classi di ballu è u stadiu dramaticu è hè statu attivamente utilizatu per i fashionistes di u mondu per creà ritmi romantichi.

A maiò parte di u pack hè fattu di una tessitura speciale, chì hà a forma di una grid, chjamata tulle. Da ellu sò parechji salami iddi o soli oghje sò stampati, chì si riuniscenu inseme, cumparse l'altri. Questu hè chì crea l'ughjettu vulintà di fasa. A più splendida chì devenu esse stata sicondu l'idea, i più stati seranu necessarii. Una altra manera di fà un pacchettu hè magnificu - uttene tatine di densità differente. A più stretta per i capelli più minti - aghjunghje u voluminu, più suave - per l'ultimi dui. In ogni casu, i pacchi di stu disignu anu un minus - tululu dura hè assai spuscillu, è per quessa chì a fascia ùn pò micca esse còmode per un pezzu longu. U tutte di tutte hè stata solu in u corpu cù l'aiutu di bande elasti, in a cintina, chì sustene tutte e so capelli di a cosa.

Models di ballerina

A maiò parte di e carru, pudete vedere i zitelli in longdi faldi di una ballerina, quandu ani vistutu più aria è dà una impresa di romanza. A so lonzitudine piglia u normale in ghjinochje è cade più bassu. Questi faldesi sò fattu in culori di dolci delicate. Per incusà i mudelli simili hè accettatu cù più casuale in u stili casual: t-shirts, T-shirts, sweaters. Quandu i scarpi sottu tali l'imagine sò ideali apprufittiti cum'è i scarpe di barche nantu à u puntu, è i scarpi di sportu o sneakers.

I pacchi di mudelli più brevi ùn sò micca cusì cumuni, ma anu ancu utilizatu per creà i garbi è ghjuvanotti. Sò particulari interessanti sò tali faldes in cunglisazione cù ghjunghje di coghju è un pesu calzature in una pianta massiva.