Sedia vittoria cù e so mani

U mobili di lignu era è resta un clàssicu, accumpagnatu in ogni locu. Tutti in l'appartamentu è à a dacha, un braccello di lignu staciali, ancu fattu da i so propri mani, diventerà un ornamentu di l'internu è un locu convenientatu per a rinfuccazione cù una tazza di tè è un libbru interessanti.

Sedia in legno cù reppu

In a nostra classica maestra, amucevà cumu da i materiali improvised, chì avemu abbandunatu, pudete fà a vostra sughjura di u legnu cù i vostri mani. Parlà di paleti di ghjuchida, chì spessu trovani in parechji situazioni, ma quì cunsiderà a basta. Invece, ricenti furnisce da paleti diventa assai incredibile.

Cusì, ci hà bisognu di duie palletsi quadrate. O, se a paletta hè rettangulari, ci vole à taglià in parechji partes. Unu serà un postu, l'altra volta.

Portate u respirou è u sediu, è torna fixtori cù e pane nantu à dui costi, chì sò ancu i nostri futuri ghjornu trasparenti da a catedra. Sti cartellaghji deve esse longu solu per copercia a longu di u sustegnu è sempre elevanu u sede à una certa altezza.

U stadiu successu di fabricà una sedia fatta di legnu cù i so mani hè a custruzzione di reppu u pilu di u pede. Prima sò noi dui lacardsi - i peri davanti. Avè da esse attu nantu à u postu à l'altitudine vulete vede i futuri reppu.

Per elli è à a so back we claw the armrests. Pudete fà ancu, ma a vulintà pudete fà facilià. Per fà questu, utilizate una puzziche è una ghjucà vide. In u nostru casu, i lasciamu dirittamenti.

Per prutezzione di u lignu di l'umidità esterna, operta cù vernice. Pudete pittallu, decòglianu in qualunque modu.

Questu, a nostra sante simplicità fatta di legnu, fatta da e so propiu mani, hè prestu. Truverete un postu in u giardinu, in a veranda , o in l'appartamentu se u vostru internu hè chjucatu in u stile di loft .