Deadlift - tècnica di l'esecutzione

U mortu mortu classicu hè un sperimentu degnu di attenzione, no solu à culturista culturale, ma ancu per tutte e persone chì aspetta à sviluppà u so corpu, per dà una forma più bella è stampata in bocca à i pedichi è à rinfurzà i musculi di u spinu.

Deadlift: prestazioni per a donna

Malgradu u fattu chì u pianu mortu classicu hè cunsideratu più di un esercitu masculinu ca un fimmininu, e deve forza di rinfrescante è musculi da a manu, in una versione ligera, senza pesi enormement enormi, stu saggiu hè bonu per e donne.

L'esurtazione propria di u mortu mortu facilita à custruisce a massa muscular, chì face u corpu più bella, elàstica è tensa. Inoltre, a musculature scumata crema assai calori, chì hè assai impurtante per i amatori di dolce, chì guardanu u so pesu. Perchè esse megliu per fà cravings for the first time sottu a tutela di un instructore, amatori di i classi di casa si cunsiglianu per apprìmigliaranu bè cù a tècnica o ancu voi u video di a furmazione, cum'è prestazione impropia pò ancu guarendu u traumu.

Ciò chì musculi travagliate cù u mortu?

A cuntrariu di altre variità di deadlift, u classicu permette di praticà ancu cù pere dritti è armi relativamente curtu, chì hè un impunenti in altre variità.

I musculi di e spina è cosce sò più peschi in u pianu mortu classicu. In ogni modu, stu sercitu hè cunsigliu in generale per u sviluppu di stamina, cumprà u musculu è rinforza u back. S'ellu hè impurtante per sapè cum'ellu hè u pianu mortu, fate attellu à a lista di i musculi principali implicati:

Hè impurtante di capiscia chì solu a tècnica curretta di deadlift veramenti cuntribuisci à u sviluppu di sti musculi è ancau a pussibilità di ferita.

Cumu fà?

U deadlift hè obligatu di l'aderenza stretta à a tecnica di fà esse realizatu. Hè ricumandemu per cumincià cù un pianu pisu, apprendre i movimenti è solu dopu à cumincià a lettura cù un pesu più significativu.

  1. Mantene a to dritta in ligna, mantene a corbula naturali, fate i vostri ghjinochje è i purtemu à u baru, allughjà à una distanza corta prossimu, cunsigliatu davanti.
  2. Firmly grasp the neck with your hands. L'opzione dui: overete un ingressu direttu è ordine, quandu e dui palmi mirani à u corpu, o un rippledore - quandu una di e palme hè rinviatu da ellu è l'altru - à sè stessu. In ogni casu, sta opción hè ricunnisciute solu per quelli chì sò longu familiarità di stu sercitu, i principianti ùn deve mancunu a prima opzione.
  3. Cari, ma sùbitu prestu u baru, riniscendu completamente, synchronously unbending the body and legs. U muvimentu avà da esse lìsu, senza sceczi. Hè impurtante per assicurà chì a spine hè sempre in una pusizioni diretta: ùn circundà micca a vostra volta è Ùn si tratta micca daveru, u corpu solu pò esse ligeramente ghjuvati in cundizione ancu chì a spine hè ancu.
  4. Turnate di volta à a pusizione di partenza. Per fà quessa, inclineghja u corpu di fronte, liggeru apicciate i vostri gule, ricordativi di mantene a to back straight. Riturnà u baru à u pavone, aspittà d'un secunni è ripetì l'allargamentu tutale.

Hè impurtante per sapè cumu eseguite un pagamentu immobbili, è esercite stu uttèsimu assai cunzuddinatu, soprattuttu s'ellu hè esercitatu cù assai pesu. Ricurdativi: deadlift pò causà male sulu si fessi a tecnica di a so esercitu. In tutti l'altri casi, l'esercitu sparghje solu sviluppu u sustegnu di u corpu è facenu i musculi più forte è più belli.