Strudel cun una pasta puff

In u prugettu uriginale, un strudel cun una cirasa hè furnitu da una pasta, chì deve esse una certa skill è, per suprattuttu, un tempu favuritu. Ma e donne housewives impiegatu sò longu a ricetta di u pezzu per una postre, chì suggerenu a preparazione di un pasticceria.

Una ricerca strudel classica cù una cirasa fatta da pasta

Ingredients:

Preparazione

Quandu voglia minuti averebbe da manghjendu a coccia hè stata fatta da u furegheru è lasciate. Avà, nantu à a superficia dusted with flour, pudemu esce anu u capu quellu chì hè ghjustu pussibule è di sparà in u perimiteru tutale cù l'oliu fattu. Avemu addastatu a pasta cun pane di breadcrumbanti è intrecciate cù frutte, rimettendu circa un centimetru da i fruntieri.

Scambià i ciliegie, lasciate è stuccate l'ossi. Pozzu i boli in un tavulinu, aghjunghje u fustu è imbulighjà. Avemu avemu spianzatu ugualmente nantu à tutta a superficie di u pastry rolled e oiled, frotite cù u zuccaru è u roll u pruduttu cù un rotulu. Avemu i pruteggiati i vilativi currettamente è impone a pratiche nantu à una cuperta di panini, copercia cù un prezzi periglio cut.

Guariscernemu u pruduttu nantu à i cundinati in parechji posti cun un pappadiu, chjusale cù un ovu batciatu è piace per fugliate in un preche furnished à 210 gradi. Dopu à quindici minuti, rinfriscà a strudelata finita in un pratiche, lasciemu cool. Scopre u zùccheru in u zucchero è pò serve, dividendu a delicata in porzioni.

Strudel frittu di pasta di fiore cù cilieghjani è manzanas congelati

Ingredients:

Preparazione

In questu casu, pè preparà a strudel, pigliammi u pudete di u levitu. Siccome in a ricetta previa, hè sfulettatu prima è si svolge com'è prima.

U riposu hè ancu preparatu in anticipu. I ciuri sò diluuti, rimi in u colander è lasciate u zitellu. U fruttu d'Apple sò sbucciati cù l'acqua fresca, avemu pulitu da pelli è nuclii cun sementi, è tagliate a carne in bè cazzi. Pudemu a massima manzana resultante in una puchina, pour un pocu acqua è dete u fruttu per cinque minuti, afficheta. Spruzzate u zuccheru è a cannella, pruvate i stessi ciliegie senza scupirami senza zucchero è cacciate da u focu. Dopu à u frescu s'hè rinfriscatu, avete da u disignu di u strudel. U lattice rivolutu hè oiled with the melitensis campagnola fridda, incullà cù miglii è nuts, è ancu avemu a riescita prestendu da i ciliegie è di a manzila per u perímetro. Turnate una larga longa billet è una curta è poch'elli poverà u pruduttu cù un rotulu, chì accumincianu cù u ventu micca imbuttatu.

Traspremenu a strudel preforma cun un ovu fattu oghje, trasfigurarete i puzzicheghja da quì sopra à parechji posti è pùtela per più di cocilu in un fornu calatu. Questa ora a temperatura di u dispusitivu deve esse à un nivellu di 180 °. Quandu u pruduttu s'hè prunesu, l'aghjustu à u pranzu, pìglialu, frettu cù u zucchero in pezu è pò serve, cutà a finesse in porzi fette.

Hè assai gustoso, se u strudel cherry hè aghjuntu à u pianu cun una bola di ghiacciata di vellinu .