Eserciti complexi per u sviluppu di flessibilità

Un corpu flexuali ùn hè micca solu belle, ma ancu incredibbilmente cool. Dopu avè pocu attente à u sviluppu di a flexibilità corpusicanti, pudete furnisce cun articuli muddi, aumentanu u flussu di sangue è migliurà a nutrimenti di u tessili cartilaginanti.

A parti più difficiuli di stu maravigghiusu travagliu hè di realizà un set di esercii per a sviluppà a fiducia di ogni ghjornu. Alas, u nostru corpu fermamente "s'avechjò" a so fluria, è solu un paru d'eserciti fossili per u sviluppu di flessibilità, è tutti i successi chì si sò stati cumprati anu spusatu in un locu.

Ma si sò disposti per assucià 10 minuti di ghjornu per un settore d'eseriti per sviluppà a flessibilità, avete da principià cù a spine - perchè u nostru assi hè rispunsevule per a piacè di a mobilità di u corpu.

Complech per u sviluppu di flessibilità

  1. Piacà nantu à i vostri stufa nantu à i vostri sturnelli, stende e vostre volta, ghjustu e to spalle. Mani in i lati à ghjunghjenu: in aspra, mani, mani.
  2. Stretch out the top of the head - inhale, in exhalation, rounding the back, "drain" u corpu tutale, u ventu à i ghjinochji. A l'inspirazione, cun una volta di ritornu, volte l'ascendante - cuntenenu i movimenti d'onda vulgari di a spina, anu aumentatu gradualmente l'amplitude di u muvimentu. À u muvimentu, aghju tuccatu i vostri mani darrì di i vostri drittu è daveru.
  3. Pettite e vostre mani darrere a volta è stà in u bacinu. Push the palms in u pavimentu, dirigite u chin à u to pettu, aspra - ghjunghjenu a pelvis up, exhale - ghjudicate nantu à i tacchi. Guardemu i nostri ochji è l'attinzioni nantu à i nostri genomi.
  4. Trascendu i vostri sturnelli, cù e mani in fronte à i vostri zicchini, strapate i so ghjornu di u pianu è stenderanu u pede di u to pede. Pusete i petti nantu à u paviu.
  5. Andate à tutti quattro, pull the swaps in i so tacchi, stende i vostri bagnu, avete u to pettu nantu à i vostri ghjinochji. Fate a vostra volta, vai à tutti quattru, smintevate i malati à u pianu è ghjate à u pianu. E li gammi si stende, i braccia di u pettu, nantu à l'ispirazioni torce a spine, doblegne da volta, in a so volta, turnanu à a pusata nantu à quattru ardenti è dete cullà a pelvis nantu à i tacchi, e mani stretchinu davanti. Fate stu saggiu assai volte.
  6. Trascendu nantu à u to stomacu, pusendu i vostri rerebbe nantu à u pavaghju davanti à voi, stendi a vostra corona. Stretch backwards, apre u so spalle à i costi. Tire di i bracce armate intornu ind'u restu nantu à elli, daveru nantu à a spalle. Baigne u to stomacu à u pianu.
  7. Aghjustate i vostri ghjughjoli in pedi, e mani fassi so fistini è ripiglianza. Mantendu sta pusizione, pruvate micca di taglià u to collu. Cù una exhalazione rilassate, fate a piuma pianu in u pianu, a frunti nantu à i bracciati. Arrìzzati novamenti, armi aperti à i lati. Con un exhalazione rilassate è fate a testa, nantu à e to mani. Clasp a manu in u lock, mette nantu à a spine di u to collu, nantu à l'ispirazione, cullà, i ghjambii aperti à i bandei. Relax.
  8. Intricciate i mani in contru à u pavimentu, bassa i vostri malati in i so tacchi, i vostri braccia sò stati versioni. Riturni annantu avemu in tutti i suttu, facemu i nostri ochji, avemu da curpondate, avemu firmatu nantu à u toe-toes, è andemu finu à u ghjocu posanu cun forza di vaghjimu - ponete nantu à i vostri fasgiani, u corpu hè intricatu à a mità, a pelvis hè u puntu supremu di u corpu. Lentanu in u spalle, lasciate e so pedi è i brazzi. Fallate à u pede, stendi, acchjude a mani cù passi picculi.
  9. Bassa a pelvis nantu à a chjappia, stendi e vostri zicchini davanti à voi, pigliate i calzini versu tè. Stretch your arms up, align your back, with an exhalation lean forward, grip your toes and stretch outwards. In una ispirazioni, cun una volta di ritornu, cullà.
  10. Pettite e mani darrere a spalle, i vostri ditte amichezza, i vostri patti chini in u so fugliale è scippanu a pelvis da u pianu - posanu a vostra ghjacula in faccia. In asprazione, rinvià u corpu - a pelvis, a volta è a testa formate una linea, cuntene à i diritti armate è i perte toscati, testa volte e tornu. Chin tira à u pettu, vai à i calcutti, traspendu pesu à e so peri - stende a superficia di i petti è i maghi. Riturnà à u semicirculari, cù una sera, piglià a pelvis attentamente nantu à u pavone, tira a coccyx, ripigliannu a bughjura. Sughjettu solu nantu à e vostre mani. Vaju finu à u paviu.
  11. U riposu in manu à u pianu à u nivellu di i malati, i so peri chjappi, i tiraggiammi. Pull your legs up, cut your feet, lentamente lippa i peri finu à u pianu. Cambiant a pusizioni di e catturati, tornerà torna d'elli à ti stessu, pull it up, pianu nantu à ellu stessu è bassa.
  12. Tear off the pelvis from the floor, tilt the body forward, exit in the semi-bridge. Cù una exhalazione, fretu à u pianu, mani facendu à i vostri ghjinochji, inturniatu à a spalle - ripetite parechji volte.
  13. Cross your legs - inhale è exhale.