Eserciti per a "figura pera" in casa

A cintura estrema è e muntagnera larga sò sinjali evidenti di a figura "pera". Per trattà e duminii problemati, avete bisognu di travaglià dura è di travaglià in dui maneri: l'esercità è manghja in ligna. I principali travaglii di u travagliu sò i malanni, i nastri è l'abdomen.

Dieta per u figura figura "pera"

Hè nutata chì e donne cù u sta tipu di figura sò più sensibilati à e diverse situazioni stressi, perchè spessu apprufiscenu un malusimu u bonu. A Dieta in questu casu duverà esse bassa in grassu, micca più di u 30% di u valore calòmicu tutale. Includite i prudutti di u lignu, aviculture è i carni magre è u pesciu in a dieta. Avete bisognu à pruvà ogni ghjornu per manghjà fruttu frescu, ma micca dolce, è verdura cun numerosi fibra.

Cumu perdu di pesu à i pedi, se a figura - "pera" - esercizii

Perdevate u pesu in a parti infermale di u corpu hè difficiule, perchè vi piglià assai sforzu. Per ghjunghjite boni risultati avete bisognu di pratica regularmente, almenu trè volte à settimana. Popular per esercitivi di casa per a figura "pear":

  1. Makhi . Hè necessariu di firmà nantu à quattru ardenti è a perna uppusizione, per dàcenu à u ghjinochju, sullivati, senza toccu à u pianu. Hè mpurtunatu di pruvà di stretchjà a pane, cusì altru pussibule. Per ùn ùn fà per ferite a spine, avete bisognu di sicuru chì a vostra spinta ùn curpite micca in u falcu. Ogni pede fà 15 ore.
  2. Squats . A figura femminile di u tipu "piru" hà bisognu di prumessu e nucali, è questu esercitu hè cunsideratu u più efficau per questa tastera. Pute u pede nantu à a larghezza di i vostri spalle, è in i vostri braccia à u nivellu di pettu, mantene a manu di manu. Doppu l'inalazione, pusendu à pusà un nivellu induve un angulu righcu hè furmatu da mezu à i bors e shins. Hè impurtante chì i vostri ghjinochji ùn viaghjeranu più in e so pedi di i vostri pedi. In u puntu più bellu, hè cunsigliu per stà per un pezzu di seconde è pianu pianu pianu nantu à l'exhalazione. Do 10 repetizioni.
  3. I cimi . Pute u pede nantu à a larghezza di i vostri spalle, è in i vostri mani, mantene pescu . Cù u to pede, pigliate un passu, trasfurmà a carica di avantaghja, è abbandunate u to peddulu in u locu, ma simpate nantu à i vostri puntelli. Hè bisognu à pusà per esse per chì u ghjinochju ùn pasà più in u calcariu di u pede. Riturnà à a pusizione di partenza, fate u prublema vicinu. Avete bisognu à fà 15 volte per ogni ghjornu.
  4. Plieu. I peri anu da esse più largu chì l'e spalle, perchè i calzini sò signalati in direzzione diffeenti, è in manu teni un pesu. Cù inalatu, avete bisognu di lentamente à un angle right in i ghjinochji per sente a tensione in i buttigli. À l'exhalazione, cullà. Do 15 repitizioni.