Cume in Internet ridiculeva e capita Met-Gala 2016?

Dopu Met Gala in a reta aparechja parechje memes funny, a creazione di quale l'utilizatori anu inspiratu da u vestitu di bellezza stella. L'annu successu, Rihanna, vistutu di vestitu d'omelette, è Sarah Jessica Parker, chì porta un caprettu ferrie, caderu sutta a distribuzione. In u 2016, a "cugliera" di l'utilizatori diventenu significativamente maiori!

Acne di Beyonce

Malgradu u fattu chì a maiò parte di i critichi gustate à u vestitu Givenchy, induve Beyoncé hè statu prisenti nantu à a catifa russa, i pranksters palesanu u patronu à a pelle di una face afflittu di i punti negriti. Tali pinsamenti foru causati da i perli, cù chì i sipurtanti trasversanu i so vistimenti generosamente.

Rita Ora è u babbu per u polu

U bagnu di Rita Ora ùn si stalla senza attenzione. Vestitori da a marca Vera Wang, decorata cù piume d'ostru, chì cunfrontu cù un sacchetti di pappagallo per a limpeza di polvara.

Leghje ancu

Altri associazioni

Bright yellow toilet Solange Knowles reminded users of chips. Cù a so manu lustru, Selena Gomez divintò Ronald MacDonald, l'heroina Katy Perry di a pelle "Fighjatu da u puddaru", l'andatura di Kim Kardashian da "Star Wars", è Sarah Jessica Parker hà versatu cù Alexander Hamilton.

U vistitu di Lady Gaga hè assuciatu cù un chip, l'indimuniatu Michelle Monaghan cù un saccu di bastetta, è u vestitu di Kendall Jenner cù culore di culore.