Playboy cambia e regule: u transgénero è Hugh Hefner hà apartu a tappa di a rivista

A rivista più populari per i genitori in u mondu hè stata trasfurmata è sviluppata. Vulete a prova? Fighjate à a nova tappa di Playboy! Per a prima volta in a storia di 64 anni di a publicazione di u mesi, a ragazza ùn era micca solu una zitella, o più preferitu un mudellu transgénero. Ines Rau, di 26 anni, hè in u forme femina per 9 anni.

Hè stata onoratu à diventà a zitella di u mese di u numaru doppiu per nuvembre-dicembre di questu annu ...

Hè bisognu di ricunnosce chì u "debuti transgénero" in a rivista hà avutu in u distante 1981u annu. Allora per una fotografia erotica propriu Caroline Cossie, ma hà fallutu per ottene u titulu onorariu di "a ragazza di u mesi".

Un omu specie nantu à a porta

Editorial Playboy hà facilitu un cursu per a rinnuvamentu. Questa hè a seconda tappa micca standard per l'ultima volta. L'issueu più recente di u glottu di cultu hè stata cun una foto di u fundatori di l'Imperu Playboy, Hugh Hefner.

Una elegante foto bianca è nata era elettu, nantu à quale u ghjovanu Hugh prupostu in u perfil. Pensemu chì u playboy persunale surtitu da u nostru mondu u 27 di settembre.

Leghje ancu

Men nantu à a tappa di a rivista parevanu prima, solu 10 volte in a storia di a publicazione. Ma mai puteva solu, solu in l'cumpagnie di babes seducenti.