Angelina Jolie hà visitatu u campu di refuglianza di u Ghjurdanu cù e so figliole

Cum'è sapete, Angelina Jolie ùn hè micca solu un cinematograficu successu, un favuritu di i milioni è una mamma cù assai zitelli. Sta riescita hè un enviame specialu à u capu di l'Agenzia di refuglianza di l'Nazioni. In questa capacità, ella visita regularmente "spots calientes" di u mondu è cumunicà attivamenti cù i pupulati internamente disbitati.

Questu ora, a Sra Jolie anu visitatu u Ghjurdanu, a so cumpagnia hè una figliola grown-up: a cità nativa di Shiloh è a salottu di Zahara. A stella cumunicata cu i picculi refugees è i so genitori, è hà fattu un discorsu inspirational. In u so parolle, Angie appellu à u publicu cù un appellu à cumpiazione sta "guerra insensata" averregia:

"A guerra hà duratu sette anni. Quelli economii chì eranu cù i refugees siri sò longu passati. Parechji sò vivenu literalment sottu u livellu di miseria. U so budget hè menu di trè soldi à ghjornu. Pudete mette in u so postu? I famìni mancenu un alimentu, i zitelli ùn ponu micca educà, è i ghjovani ghjocate sò micca solu cose à prima per surviglià. Ma questu ùn hè micca tutti: in l'inguernu, numerosi refugees ùn anu mancu un tettu in sopra i so capi.

Angie cù Shiloh è Zahara durante u viaghju di l'UNHCR à u campu di i refutachi di Zataari in u Giordanu (u dom Jan 28/2018) ✨❤️ pic.twitter.com/0IBKZWWes

- Angelina Jolie (@ajolieweb) 29 di ghjinnaghju 2018

Bisognu à piglià un esempiu

In questu parlendu, a Sra Jolie a voce l'infurmazioni chì in a guerra, u Ghjurdanu è altri paesi di a regione anu scambiatu di più di 5,5 miliuni di dispusitivi internamente da Siria in i so territorii.

L'attrìzia è a figura publica hè sicura chì questi stati pò andà esse un esempiu impurtante per altri paesi di u mondu.

Angie durante un viaghju UNHCR à u campu di refutazione Zataari in u Giordanu u domuiu ✨❤️ pic.twitter.com/8H8e7ED7DF

- Angelina Jolie (@ajolieweb) u 28 di jinnaru di 2018
Leghje ancu

Innota chì in i so viaghjadore, Jolie spessu prende i so figlioli cun ellu, perchè Shilo vènenu cù a so mamma per visità i refugei per a terza volta, è Zakhar per a prima volta.