Karl Lagerfeld hà ubbligatu i so mudelli prediletti per defile in i boschi!

A creatività di u direttore di a moda casa Chanel, Karl Lagerfeld, ùn cunnosci micca senza limiti! A so nova cullizzioni d'autunno-invernu 2018, decide chì ùn spetta micca in u podju in soldu, ma in i boschi. Ùn avete micca cridutu, ma i mudelli aviani a vestizione creata da u metru, cammendu nantu à a catifa di u castagnu caduta, fughje sottu à l'ombra di i majestic arbuli. Ma induve in u ferraghju in Parighji puderia sguillà a foglia, - dumanda?

U boscu hè statu riunitu in u palazzu di u Grand Palais, cusì capita chì l'internu ùn si pò esse distinguitu da a natura di u vaghjimu viventiu.

Per aiutu di immersione in a realità prupone, i visitori di u spettaculu ùn siranu assuciati micca in i saperzii di solitu, ma in i banchi.

Ciò chì si rallegri a respectable casa di moda francese di i so fanni in a nova stagione? Cumpressi sopravuti, ghinocchia cù lurex e calzini. Questu hè novu elementi. U direttore creatore di Chanel resta fidu à i "brand" di e cose di a marca - vostri tweed, capelli è una chaise coiled.

Quale hè chì Karl Lagerfeld piace?

In una ricerca recente, u famusu moda designer dissi chì i so favurevuli, chì sò in u club chjusu di i mudelli prediletti, anu un alcunu cumuni - "pussy".

Lagerfeld disse à i repertorii di u Vogue Britannicu, quale ellu chjama issa u so puddore, questi ùn sò micca tanti è sò tutti cumbugliu reali:

"U mo piace hè una picciridda da Danimarca chjamata Luna. Ci sò quelli chì chjamanu pussy. Iè, Luna è Lily-Rose Depp sò i mo mudelli preferiti. "

Era Luna Beil chì anu l'onurà di chjaltà u "coghju" di u Chanel. In più di Luna è Lily Rose, Kara Delevin è u so cumpagnu, Adua Aboa, chì hè statu u Modellu di l'annu da i British Fashion Awards l'annata, sò trà i favori di u metru Lagerfeld.

Assicùbenu chì prestu prestu à u nùmeru di "cunte" per unisce à l'Australia è Margot Robbie, chì hà statu pocu statu dichjaratu l'Amuperatore Chanel

.

E perchè "pussy"?

A questa pregunta hè una risposta simplici: Karl Lagerfeld adora i misgi, in particulari una, una bellezza chjamata Schupett. U gustativu di u couturier hà u so propiu compte di Instagram cù 109.000 abbonati, dui servitori è un annu annu di $ 3 milioni!

Leghje ancu

Karl Lagerfeld assicure chì Shupett hè u "centru di l'universu" è hè assai aghjustatu à a famiglia di quattru piadi di ispirazioni.