Pastille à u fornu

Pastila, cottu cù i vostri mani, una piccula alegria per u dolce dolce è grande. Pudete trattà i vostri cumpagni di travagliu, parenti, clientele è i zitelli prediletti. Inolvutu a qualcunu pò resistenza per questu postu di frutta. A ricetta per pastiche hè simplice simplice, chì ghjè per quessa ùn avete micca di andà à a tenda, se vulete festa.

Pastilla da l'alberi in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Scambià dinò l'alberole, biddà u casgiu è aghjustanu i terreni danubati. Appena, mette in una bagnera di acqua fredda. Coglie 15 minuti prima di fogghiu acqua. Ùn bisognu di trasfurmà a futura postre di u mumentu. Dopu chì l'acqua cumincia à fogghi, aghjunghjite i zuccheru è cocchi à l'altru 20 minuti finu à chì a massa aggruppa. Appena ci arrimba l'arricchimentu di pezzu cù u pergamallu nantu à u fugliu cù l'oli vegetale. Hè u tempu d'amparà à foglià a pastiglia in u fornu - pusciau a patata purciata in u moltu è i mette in un forru preinfirmatu. Aghjunghjia a basa nantu à 150 gradi finu à l'acqua si evapora. Dopu chì a pastille hè coccu - hè duvutu essa chjappu è tagliatu in pezzi o rutti in rolli.

Avà sapete cumu preparà una pastiglia fatta in u fornu, perchè pudete sperisce senza sapè cù a cumpusizioni è u cuntenutu.

È avà a vostra attenzioni hè una ricetta simili, ma cù u cuntenutu di manzili è pira.

Pastille Apple-pear

Ingredients:

Preparazione

U fruttu mea è pulisce l'ossi, cut in fette. Sussu, misu in un pezzu di l'acqua, portanu a foglia è aghjunghje u zuccheru. Culore finu à chì a massa hè grossa. Puderanu ancu u cuntenutu di u pane in una forma fatta è saldà in u fornu finu à chì u liquidu si evapora. A nostra pasta di manzili è pira prestu.