Pepiniere in uva di famiglia per l'inguernu

Ci sò assai ricetti per a cunservazione di cucuzzuli. Altra opzione interessanti vi puderemu esce cusì. Comu chjusu u cucinu in u staghjunatu per l'inguernu, amparate da stu articulu.

Pepiniere in uva - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Eppo u mi uva u pezzu è i cucumari. U ciuvinu fuglianu l'acqua di tufone, da u friddu, è aghjustate oghje in foglie di uva. À u fondu di u putu sterili stò presu allora l'agliu sbuchjutu, è da quì sottu ponu cucumari in folla. Anu deve esse imbruttatu bè cose, perchè dopu l'impatrunissi ùn turnanu micca. Per brine acqua fogera, salitu, pour sucre. Pusterite cucchie, fate fudirà 5 minuti, u salinu hè fogliu, foggiu e rinfriscenu i cucuzzuli. A prucessu si ripetì à novu, è po ghjunghjite. Sì i cucuzzuli sò imbulighjate bè, ùn ùn perderanu micca u culore è si fermani verdi brillanti. U cogni in u vignaghjoli u vintu sò megliu mantene in u friddu.

Cucumare marinatu cù uva di uva

Ingredients:

Preparazione

In acqua fredda piglia e cucuzzuli è lasciarà da parechje persone. Allora l'avemu da ellu cù l'acqua fogera è l'enfasi in l'acqua fridda. Tagliate u cunsiglii di colti. I purciuti di vinu si sò chini di acqua fervente è si ponu 5 minuti. Scalfamu l'acqua. Ogni cucumber hè imbruttatu in una foglia. À u fondu di i latti lavorati è sterili stanciatu, fate e folla di grosu, anu, allu, cut in plates, pimentau. Coglie impostusamente disposti in foglie di uva. Pienu cuccari cù l'acqua furiosa, agghiuncèunu 15 minuti, è fate l'acqua, u salinu, u zuccheru è fate un foglie. A seconda volta aghjustemu i cucuzzuli, aghjunghje vodka, l'acitu. Immediatamente, avemu chjappà i latte cù licee di colti, u mette in bocca è lasciate à friddu.

A racolta di pepini in fulari di uva

Ingredients:

Preparazione

E uva e cucumari sò boni per mine. Ogni cucumber guastatu in una foglia è dinò in un vasu. U zuccaru hè mischju cù l'acqua, pusemu u zuccheru è u salinu, è fate fudirà u marinatu. Pienghje cù pepini, fendu stà à 7 minuti, fugate, fracete è friddu. Riticemu torna, è dappellinu.