Celine Dion, Marion Cotillard è à altre nantu à a mostra di a nova collezione Christian Dior

Avà tutte l'attinzioni di i cusuttori, disinfettori, edituri di glossesi di e donne, è solu fashionisti è fashionisti hè ribbillatu à l'avvenimentu più impurtante in a industria di a moda - High Fashion Week in Paris. I dimustri ch'elle sianu postu à questu tempu ùn sò micca solu coperto per a stampa di ogni uccasioni, ma sò dinò parechje famosi famosi.

Dion, Cotillard, Vodyanova è altre famosi

Aieri, a cullezione di vaghjimu è invernale di a famosa marca Christian Dior hè statu indicatu in 2016/2017. In a casa legendaria 30 nant'à l'avventura di Montaigne, unni parechji guasgi quasi 70 anni avianu statu modelli couture di sta casa di moda, parechje persunale interessanti anu arrivatu.

U nomu di a cantante canadiana 48 anni, Celine Dion rara raramente figura nantu à e pagine di a stampa, cusì a so presenza in Parighji ùn passava in bigtoni. I rappurtavanu vinìanu osservàvanu u cantante, micca solu in u prucessu di a sessione di foto davanti à u spettaculu, ma dinò in u stessu avvenimentu. Celine Dion fubbe in fronte di i fotògrafi in una manera assai organica, chì consistia solu di cose naziunale: calziusi di coghju, una chjuccula cù un lussu bascu, di tacchino è una piccula fugliale.

L'appressu chì stava appressu prima di stampa, era l'attrice Marion Cotillard. A franchisera di 40 anni d'età vinni a l'eventu in una falda cut straight cun stampata fiurali è una saccu negra cù manichi voluminoso. L'imaghjera hè cumplementata da i scarpi di taccu è una petite scherma di colore blu.

Natalia Vodianova era una altra persona interessanti chì prisintò davanti à e camere di stampa. À questu avvene, a donna hà vestuta un vestitu nìtelu di midi length cù una faldone suluzione è cù un corpi cù brocca cun bandiera negra. L'imaghjera era cumplementata da i grigi grigie sfracciati è un pianu chjude.

Maria-Olympia di 19 anni di età, Principessa di Dinamarca è Grèzia, anu ancu sottumessu à u spettaculu. A ragazza si vestit un vestitu corta blu di una silettu fittezza. L'imaghjera era cumplementata da una purtava bianca è u listessu culore di i barche.

Appressu à e camerei di i fotògrafichi prisintonu u musicista famoso da rock Johnny Holliday. A so cumpagnia era a so moglia, mudizia Letizia di 41 anni. U paruva assai armoniu: l'omu era vistutu tutta tutti i bianchi, è u so cumpagnu in un vestiti bianchi di dui capigliati.

L'attrìzia americana è u mudellu Olivia Palermo era ancu à l'eventu. Una donna di 30 anni avia un pezzu sarafan trapezoidali di culore blu. In più di ellu nantu à u mudellu, pudete vede una brusa bianca, un pappu di cuve di pappagalli nuvellu di bocca è una borsa bianca blu.

Dopu à l'eventu l'induva u cane Letizia Casta. A donna di 38 anni per questu avvene sceltu per creà una storia vera vita. Leticia facia un vestitu apartu di colore giallu, un capo nero è u listessu colore di sandali cun un altu piu.

U famosu disignatore di casali è vestiti di cunvintu Vera Wong hà sceltu, cum'è sempre, cù u so rinforimentu è rinforimentu. Malgradu u fattu chì ghjè oghje 67 una donna sughjhjuleghja cun vestitu boldly. Questu ora, pareva davanti a camera di i fotògrafi in un vestitutu chiffonu largu di culore biancu. L'imaghjera hè supprimita nantu à e stivali massivi nantu à a piattaforma è una saccu negra.

Una di e donne più ricchi in u mondu - Dolphin Arno - hè stata prisente durante u spettaculu. A cumpagnia di 41 anni di età nantu à u fondu di tutti l'altri hoste di u show era dressed quite simplici. Perchè l'avvene, u delfinu hà sceltu un vestitivu nìuru è biancu cù stampa fiurali, pianeti bianchi è u cardigan chjuche tamantu.

Leghje ancu

Maria Grazia Curie ùn hè micca appare nantu à u spettaculu

I Clienti di l'espectacle Christian Dior Haute Couture ùn sò micca solu culligati per appellu di a nova coleta, ma ancu per vede u direttore creatru novu di creazione di sta marca - Maria Gracia Cury. Tuttavia, a sorpresa ùn hè micca successu. Lucy Meyer è Serge Rufie, disinatori di moda chì travagliavanu tutti i cullezzione, vinuti dopu à Raf Simons hà partitu a famiglia Christian Dior.