Wahiba


In l' Oman hà un gran Ramlat Al Wahibah (Ramlat Al Wahibah) o solu Wahiba Sands. Hè un rico munnu abituale è vegetale, è hè ancu famoso per i so paisaghjoli pittoresca.

Baschi di u Desert


In l' Oman hà un gran Ramlat Al Wahibah (Ramlat Al Wahibah) o solu Wahiba Sands. Hè un rico munnu abituale è vegetale, è hè ancu famoso per i so paisaghjoli pittoresca.

Baschi di u Desert

A tutalità di u territoriu hè 12.500 sq. Km. km, u so longu da u sudu à u nordu è 180 km, è da u punenti à u livante - 80 km. U so nomu era u Desert Wahib ricevutu da a tribù omonima cuntenente in u territoriu.

Hè custruitu di vaste espunenti chì sò occupati da e pescatore è di e dunni inclinati. Alcuni di quelli puderanu alcune 100 m in altizza. U so culore pò varià da l'ambra à l'aranciu. Tali barca hè stallatu principarmenti in a parti nordica di u desertu, in u sud di Vahiba, quelli sette ùn sò micca fatti.

Infurmazioni geologica

A furmazione di issu desertu fici duranti u Duranti di quatrèdu sottu l'accionu di i valdi timichi chì vittiru di l'est è u monzoni suduvestu. Nantu à u tipu di dune, Wahiba hè divisu in a parti suprema (alta) è a minima. Barkhans foru furmati dopu l'ultima guascotta in a regione.

I punti uccidintali è sittintriunali sò siparati quì da i sistemi di sardi , chjamati l'Andi è El-Batha. Sottu u pianu supranu di u locu si trova a sàglia di antica, furmata da u carbonate cimentatu. I scienti credi chì a pianura case pianica in a parti sud-sudu di u disertu fubbe furmatu da l'erosione.

Popolazione à Wahib

In u territoriu di u paese sò i tribù beduini. U più famosu sò: Janaba, Hishm, Hikman, Al-Bu-Isa è Al-Amr. A maiò si sò ingaghjati in i camelli crescente è i cavalli cavalli.

Da ghjugnu à sittembri, i aborigini si move à un grande oasi in El Huwaye, chì hè famosa per a data è di piantazioni di banana. Si stabiliscenu à e capi facianu da rami di palme d'arbres, cogliu è u trasportu à i mercati locale.

I campi è mini-hotel sò custruiti in u campu Bedouin per i viaghjatori. Quì pudete passà parechji ghjorni sguassà l'alba o u sole, pruvate i platti lucali è acquistà cù u culore lucale. L'istituzioni più famose quì sò Safari Desert Camp, Campu Oryx Arabu è Campu di Retreat Desert.

Cosa da fà in u desertu?

In 1986, una spidizioni per studià a flora è a fauna funu à Wahibu. L'investigatore truvate quì:

Durante un viaghju per u desertu, i turisti anu da pudè:

  1. Visita l'oasi piticu , per esempiu, Wadi Bani Khalid. Hè situatu trà i cateni muntosi è i dune sand. E roche bianche nuvole circundanu e stagni cun acqua turchese.
  2. Per vede u foglie da i moschee è l'acacia . L'ùnicu fonte di l'umidità hè roghjunata, perchè u crescita quì di questi pianti hè cunsideratu unicu. Tra l'elli sò e case di i Bedoui.

Funzioni di visita

Barkhans creanu unicu passageru, chì sò faciuli fà di navigazione durante un viaghju. Hè necessariu di andà in una linea recta da u nordu à u sud, ma da u punente à u livante uccidintali u desert Wahib hè assai difficiue.

Hè a più piacevule per passà in un vehicle off-road. Crucifiche u territoriu pussìbule pussibule in 3 ghjorni, ma da fà tu ùn hè micca cunsigliatu. Per fà questu, avete bisognu di un tanku full di gasoline è e coordenées di i servizii di rescue in casu chì avete stati preso in a sabbia.

Cumu ghjunghje?

Wahib si trova 190 km da a capitale d'Oman . U stabilimentu più vicinu hè Sur . Hè più crescente per imbarcà in u desertu in a parti sezentrale (vicinu à a furtizza di Bidiyya) o da u sudu trà u Nugda è Khayyi. Circa 20 chilometri di a viella di zucchero hè stallatu in queste locu, è poi a bocca principiani.