Museu d 'Arte Rusu in Ramat Gan

Frà l'attrazioni turisti digne di i musei in Israele ponu esse chjamatu u Museu d'Arte Ruviale in Ramat Gan . Malgradu u fattu chì l'area occupata da a custruzzione hè micca grande, ma a cullizzioni si trova in parechje documenti di travagli di maestri di l'Eddine di a Terra.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

Tutti i presentimenti prisentati in u museu sò una cullizzioni persunale di Maria è Michail Tsetlin, chì sò cunnisciuti cum'è figuri prominenti di a cultura russa di u XX sèculu. Hè participatu à a rivoluzione di u 1905, eranu edituri edituri, ma fughjìanu da i boltjevii, dopu à quali stesi in l'emigrazzioni.

In Francia, cuntenti i ghjorni letterarii è musicali, assistuti da i rappresentanti di l'emigrazzioni russa, cumpresu Ivan Bunin, Sergei Diaghilev, Igor Stravinsky è Alexander Kerensky.

À l'anni cinquanta, Maria Tsetlina decide di trasfirià 95 pittura nantu à Israele. Hè incruciutu u so ritrattu stessu, chì appartine à u pittore di Valentin Serov. A cullezzione includenu ancu libri, littri e documenti.

Per a cullizzioni di pittori, era necessariu di furnisce una stanza especial, chì ùn era micca in u statu novu furmatu. L'alcunu di Ramat Gan, Avraham Krinitsa, hè vinutu à l'aiutu, chì prumesse d'assignà un locu per a cullizzioni in a custruzzione di u museu di a nova città. Ma quandu a cullizzioni ghjuntu in Israele in u 1959, ùn hè cascata micca in u postu promettatu, ma in a tenda di fertilizzanti è arnesi in u parcu di Leumi. A causa di questu, parechji esibiti eranu stati, è arcuni sò stati ammazzati. U museu hè apartu solu in u 1996.

Avà u cullizzioni di u museu hè di circa 80 òpira, ma ùn hà micca a più divina - u ritrattu di Maria Tsetlina, scritta da Valentin Serov in u 1910. L'ultima volta a stampa hè statu esvetutu per u publicu in u 2003 in a Galeria di Tretyakov.

In 2014, u famusu ritrattu vinni vinutu à una pratica Londra per 14,5 miliuna di dùvi. Per quessa, i prutesti è l'accussioni cumminciò cun un appellu à fà i funziunarii. Ma l'cumuni di Ramat Gan insistia chì a vendita di u ritrattu era un passu obligatoriu per riceve fondi per a custruzzione di un novu museu, cusì u scandalous deal hè statu ancu mantatu. U novu pruprietariu di u ritrattu restu chjude.

L'esposizione di u museu hà cunservatu circa 8 documenti, ma esposi 15 solu, è sicondu l'esperti, micca u più preziosa. I visitori pudemu vedere acuarelare, gràfiche è disignu teatrali, cum'è cù costumi di scenerie è teatru.

U museu di l'arte russa hè custituitu di una stanza, chì anche parechje exhibizioni tempuranee di artisti è i fotògrafi russi, cusì hè spessu sopra a furtuna di i visitori à acquistà a mostra di a cullizzioni di Maria è Michail Tsetlin. L'espansione di l'exposizione in comparatione cù e cullezzione prisentata in altri musei in Israele hè abbastanti. Questu hè dovutu à u fattu chì, à causa di a spaziu petite, a maiò parte di i articuli sò stati guardati in u magazinu, ùn ci hè micca cunnizzioni necessarii. In una stanza chjucca sò exhibitu per 13-15 pittori, chì cambiani in constantemente. L'autorità prumettenu di custruisce un novu edificu in un futuru vicinu. Quandu visitava, ùn hè micca permessu di fotografica di l'esibiti, cum'è u museu hà una lege nantu à a prutezzione di copyright.

Cumu ghjunghje?

U museu d 'arte russa si trova in u centru di Ramat Gan , vicinu à a biblioteca locale. Pudete ancu à u museu cù trasportu publicu o taxi.