Diu di l'acqua trà l'antichi Slaves

L'acqua hè unu di i elementi chì ghjucanu un rolu impurtante in a vita umana. I divinità più famosi di l'acqua trà l'antichi Slaves sò Pereplut è Dana. A persone vveriau, dumandanu aiutu, soprattuttu per una bona vendita. L'acqua hè datu à l'omu in order to illuminate è purificà l'u corpu è l'anima.

I punti di u diu di l'acqua Bautò entre i slaves

Hè représentatu cum'è un omu fat fat, chì sempre hà manghjatu qualcosa. Era ancu una barba. Hè struitu chì Peremplut patronice a terra, abbunna è rimette. Cridianu chì avia subordinati in l'acqua. In generale, e dati existenti nantu à stu diu ùn hè micca abbastanza, per quessa ùn hè micca impositu definisce e so funzione più largamente è cumpletu.

Dea Slave di l'acqua Dana

Ella rapprisenta un zitellu. Hà aiutau i viaghjatori di viaghjà borradu è regnu a terra per avè i pezzi pudianu ascend. Hè stata venerata cum'è una dea divina, chì dà vita à tutta a vita nantu à a terra. A festa di Dana pò esse cunsiderata Kupala, perchè era in questu tempu, a più venerata. Glorificate sta dea vicinu à i fiuma, chì sò stati pruliguamenti puliti è decoratu à u longu perimetru cù cintes. I slaves pensanu chì quessa acqua si face curativi. A dea di l'acqua pagana era ancu invitatu da i ghjovani ghjurnati per truvà u so ànima alma. Mantene a salute è a bellezza, perchè questu hè u rolu di l'acqua in a vita di i populu Slavi.

Dana hè a moglia di Dazhdbog, chì aiuta à liberà quandu i movimenti cramps invernale. L'unione di i contr'à l'acqua è u sole hè benedetta da i dii. Per trattà a chiavi è dumandà à Dana per aiutà, i slaves sacrificavanu u so pane, perchè era quellu chì era cunsideratu u valore più preziosu è rigalu per un omu. L'arbre sacru di sta dea di a tigna, è u ghjornu bonu per a cunversione hè u venitu. L'Slavisti anu una tradizione - di abbandunà e piatti à e fontene d'acqua per chì ogni persona pò abbia edda.