E canali voce bassu - un segnu

Frà tra i segni chì stabiliscenu a natura di l'attività di i viddani, l'osservazioni nantu à e cundizioni climatichi è u cumpurtamentu di l'animali è l'avianu ùn sò micca l'ultimu postu. Per esempiu, a ghjente si spende si spiecò per quale si poni vagnari duie volte prima di a chjagua.

Per capisce stu tema, avete bisognu di cunnosce e particularità di a vita di questu pecuri.

Chì ci sò l'ingutuli?

L'ornitologista sapanu chì i pateci sò quelli paesi chì sòlitu sò volte più ghjustu nantu à a terra, è u signu hè stata cum'è un resulte di l'osservazioni. L'agghiunciu hè unu di quelli paesi chì quasi mai s'assetta nant'à u campu, è i so voci normalment duveranu bassu abbastanza sopra à u livante. Hè stabilitu chì ancu inceisce in la mosca, per piglià gocci di umidità. Quandu volare nantu à un fiume o altru corpu di acqua.

A manera più cumuna di vede sti paisi blu-negra pò esse sia nantu à i filamenti quandu u sole santu brillava. È più chjaru è siccà u tempu si mantene nantu à a strada, più grande l'ingujata volare nantu à a terra.

I Signori di u populu signumenu chì si scleanu voce voltu versu a chjagua. I segni anu una spiegazioni assai specificu: l'acelli sò insettivori, chì significanu chì a so vita dipende direttamente di l'abitati di l'insetti. Comu regula, sò spargugliati in corpu di l'acqua, è da ghjucà, per piglià a so propria alimentazione, seguitate u so alimentu futuru.

In tempu sole, a levatrice si cresce altu abbastanza, perchè volte l'uceanu in altizza in u celu. A crescita di u clima è una diminuzione di a pressione atmosferica propriu l'insiccanti per fassi sottu à l'acqua è di a terra, chì significa chì l'orene si voce da a chiovi è sò sempre fideli.

Però, micca solu questu sigre chì hè cunnessu cù elli. Queste l'acelli sempre vivenu a prossima vicinu à una persona è spessu intruducianu in a so vita, chì vol diri di piglià assai di elli.

Autri signali di prugne

  1. I signe di u populu dettu chì l'agghiuncihe hè nesting solu vicinu à a casa induve a bona la populazioni vanu, in quale a famiglia riimpieghja pace è a pace.
  2. Se l'ave hà fattu u nidu, è poi l'abbanduneghja, hè cunsideratu un signu fieru: l'inquilanti di a casa, induve u niddu di l'agghiunciu hà hà sdividitu, avè teme di teme è pèrdite.
  3. Hè cresce chì u zitellu chì stà vicinu à a casa, prutege l'abitazione di una persona da u focu. Se ci sò latri in a casa, u punizioni sarà: l'uccellu hà da piglià i cura.
  4. I Signs sò: quand'elle inghjòmulu in u vetru cù u so pizzicu, leghje una riunione cù un amicu amicu, di quale ùn hè statu micca nutizie per un bellu pezzu.
  5. Una funzionalità eccezziunale era l'apparenza di l'acelli durante a casale : credi chì si i ciani circate nantu à a testa di i novi, a so vita sò longa è felice.
  6. E si u zing, u circondu u puderà custruisce un prugettu induve una vèrgana ùn a vede, ùn puderebbe szerzirvate è un cunghjettu tempiu in un futuru vicinu.
  7. E persone cridianu chì a casa sia prussante si u primu vistu in a primavera di l'agghiuttiu per andà dopu à un pocu di terra, suppostite per edificarà u so nidu.
  8. Sicondu u cumpurtamentu di questi pezzi, si deve esse l'annu seria produtivu: se l'ingaghjesi eranu i primi à voce da u sudu (elli apertenu a primavera), unu pudia piglià una bona vindetta di questu annu.
  9. In i paesi anu rispittuosu quelli pezzi cun rispettu maiò: ancu s'ellu alcune dece parechje una morta, a ghjente si scantau chì l'acelli puderebbenu vindicà a so morte, è in u paese, a morte di u bistiame principiava.

Cumu pudete vede, u segnu chì inghjulinu è cresce u focu sopra à u cundimentu à a chjesa ùn hè micca solu l'asciutta cù queste alivi. A saviezza di u populu è l'altri, micca menu impurtante è utili. Inghjennà a cunversazione trà l'ingaghjate, abbiamu un recunzadore chì sustene chì un guàddu pigliatu da un nidu mandatu da l'ingutate diventeranu un amuletru maravigliu per u so propiu.