Puderaghju in u lavu in August?

Pudete swim in u fiumu o u lavu in Agostu - questa pregunta hè spessu interrugata da l'amatori di l'esercizione outdoor. Ci hè una staboghja dinò chì in u ultimu mesi di l'estiu aghjunghjenu in l'acqua aperta nisun casu ùn hè micca impositu micca incontru à mè stessu. Ma cun questa banna hè cunnisciutu è ùn ci hè una basa scientifica per quessa, cunnoscu assai di tuttu.

Dû Agostu ùn pò micca natà?

A tradizzioni naziunale cunnessa a speranza di l'acqua in bassine naturali cù a festa di Elijah u prufeta, celebrata u 2 d'Agostu. Ma in u canonamentu di a chiesa, ùn ci hè nunda cume - i teologici è l'erudiesu religiosi nota chì i credi ùn sò micca pruibitu di entre l'acqua aperta in u ultimu mesi di l'estiu, o ancu più tardi. U pezzu ufficiale di a staghjoni di natale hè ancu micca cunnessu cun un numicu specificu: i medichi pariri parveni i prucessi di acqua quandu a temperatura di l'acqua cadute sottu à 18-20 gradi - questu hè periculosa per a salute è per a vita. Se u permettenu u tempu, puderete natà in u fiumu o u lago à a Nut of the Savior, è nantu à a Trasfigurazione di u Signore - u 19 d'Agostu, quandu, secondu a ligenda, l'acqua acquistenu putenza curative, ablution in reservoirs naturali, à u cuntrariu, era assai desirable.

Hè pussibule di natà in u fiume, lago, stagno in August - una spunione populari è scientificu

Hà de note chì u signu pupulari è l'interpretazione scientifica di a pruibitu anu the same roots - raziunale. I nostri antenati fubbe risuscitatu cù una speranza à prupietà per babbu di i ragiunità di u riscu di malà. A gente dicenu chì u 2 d'Agostu "Ilya hà scrittu à l'acqua", perchè l'acqua in u reservorio apertu fate assai frettu, è per quandu a natari hè riccu di friddi, bronchitis , rimini chianti, etc. guai. U friddu mudellu confirma a validità di u signu anticu: da u 2 d'Agostu, i sughjetti sarani friddi, è l'acqua ùn hà micca tempu per calà. A Bathing pò avè un friddu, ponu reducià i so gemme cun spasm - poi natanu è finisci in culpa di disastru.