Duranti l'imbarcu tira in una frebba

In spessu, da e donne chì ponu esse intrezziunate chì si pò caminari a strada in una chjuchezza ligera è di dorme senza manta, ancu in i ghjàlliche più severi. Questu hè duvuta à u fattu chì in u gravidenza assai donne anu un sensu di calori, chì hè causatu da un canchju in u fondu hormone.

A donna pregnant hè constantemente sotietada à cambiamenti hormonal, inclusa a cascata di l'estrogenu. Stu fenomenu durante a gravidanza pò causà febre in u pettu, u collu è a testa. Cù questi marei, una donna voli piglià u so rocca per più di l'acqua fridda.

Ma spessu ci sò casi quandu, in a gravidanza, a febbra pare mancu in i peri o in u stomacu. Questu pò esse duvutu à l'excrementu pesu, chì spessu pareva in pregnant women. In questu casu, hè bisognu di silencià a "dieta cut" per esaltà u corpu è facilitate a pesti in tutti l'organi.

In generale, più di u dicentusimu per centu di e donne durante a gravidanza anu frequenza belli, chì generalmente duranu da pocu seconde à parechji minuti.

Ma ci sò parechje quandu e femini chì anu pregnant si sentenu u calore constantemente. Quelli di marei, cum'è regula, cumincianu à u seculu o terzu trimesteru , è volte esse più frequenti dopu à partitu. Statistiche dimustrà chì dopu à u nàscita, circa nu 90 per centu di e donne sò di scacchi. L'spiegazione di sta cundizzioni hè chì dopu à u nascita di u zitellu, u livellu di l'hormone si piglia forte è si mantene à stu nivellu in a lactation .

Hè stu normale, se in u gravidenza tira in una frebba?

I scumiglii periculi in u gravidenza sò prucessu naturali nurmali. A cosa principal hè chì quandu ci sò tali sensazioni ùn ci hè micca una temperatura di u corpu aumentata. Un aghjuntu in u principiu di gravidanza, chì hè un pocu più di 37 gradi, ùn conta micca. Ma vale di ricurdà chì i marei pò influenzallu u statutu di temperatura. Se à u termu iniziale di u gravidenza a donna hà una temperatura ligeramente elevata, cusì i fierei caldos puderanu restaurà à e quelli indicatori chì eranu davanti à a fecundazione.