D-dimer in a gravidanza - a norma per simane

Hè un cuncettu, cum'è D-dimer, in a medicina hè cumpresu cum'è essendu sparisci individuali di fibri fibrinu in u sangue, un incrementu di u nùmmuru di quale l'indetta u risicu di coulamenti di u sangue. I fragetti ùn sò nunda, ma i prudutti di fibrina. U periodu di a so vita ùn hè micca più di 6 ore. Hè per quessa chì a so cuncentrazzioni in u flussu di sangue rimbursà constantemente.

A cura particulare hè pagatu à l'indici D-dimer durante a gravidanza, constantemente, simule, paragunendu cù a so norma in u sangue. Pigliate stu marcador in più di dettu, è pruvate di scrivene cù dettualità quandu deve mudificà durante u porte di u zitellu.

Standards di D-dimer per u trimestre di gravidanza

Prima di tuttu, aghju vugliutu chì stu marcatore ùn pò micca indicà u sviluppu di ogni violazione. Cusì, un cambiamentu di a cuncertazione in u sangue di i fragmenti di fibre fibru pò esse cunsideratu cum'è un signu. Hè per quessa medichi sempre dopu avè ricivutu u risultatu d'analisi di D-dimer in a gravidanza, chì ùn hè micca cunnessu à a norma, aprite studienti supplementari. Dognu stu fattu, una donna pregunnitiva ùn deve nisun prublema pruvatu à scumpressate u risultatu da ella, tk. pò esse dipende assai fatturi (quale di gravidanza in u cuntu, una fruttu o parechji, etc.).

Si parrammu di a norma di D-dimer in a gravidanza, chì a cuncintrazione hè indicata in ng / ml, da prima di tuttu hè dettu chì in questu prossimu ùn hè un incrementu in questu indicatore. Questu hè direttamente diretta cù u fattu chì cù l'iniziu di u prucessu di gestaciuta, l'activazione di u sistema di cloghi hè stallatu in u corpu di a donna - cusì averebbe contra un pudoru internu possu.

Oghje da e primi simane di u cumpagnu di u zitellu, a cuncentrazione di D-dimer in u sangue di una donna incinta è aumentatu. In questu casu, cresce chì in u primu trimestre, a cuncentrazione aumenta cù un factor d'1,5. Allora, à u principiu di u prucessu di u babbu, ùn hè micca menu di 500 ng / ml, è à a fine di u primu trimestre - 750.

In u terzu trimesteru di a gravidanza, stu indicatore cuntenenu a cultivà. A fine di u periodu, a so cuncintrazzioni righjunghji 900 ng / ml. In ogni casu, pò spessu sopra 1000 ng / ml.

In u terzu trimesteru di gravidanza in l'absenza di viulazione, i.e. in a norma, a cuncentrazione di D-dimer in u sangue righjunghji 1500 ng / ml. Cusì, cum'è fàciule di calculà, u livellu di sta sustanzzioni in u sangue hè casi trè volte di più di a figura chì era osservata à u principiu di l'gravidanza.

Cumu hè a valutazione fatta?

Cumu l'esitatu supra, stu indicatore ùn permette micca valutà apprezzà a situazione, è in a maiò parte di casi si usa un studiu supplementu in u coagulogram.

A cosa hè chì ogni organistu hè individuu è i so prucessi bioquimichi sò venuti à parechji tariffi. Hè per quessa chì e norme di D-dimer hè cunnisciutu è pò spessu sottu u limiti limiti stabiliti.

Inoltre, a valutazione di l'indicatori, i medichi sempre attentate à u cursu di u prucessu di gestazione, a prisenza d'una storia di malatie di u sistema di coagulazione di u sangue. Per esempiu, per u casu di u gimellare gemello, u livellu di D-dimer ùn hè micca cunnessu à a norma, è significativamente a suprana . L'esplicazione di stu fenominu pò esse cambiatu in u sistema hormonal di u corpu.

Cusì, cumu pò esse vistu da l'articulu, un markatore cum'è D-dimer hè utilizatu com'è studiu supplementu. Quandu evalueghja i risultati, unu ùn pò micca cunparatu a so cuncintrazione à e norme stabilitu, senza cuncepimentu di e carattaristichi di a gravidanza.