Cracke in i dete - trattamentu

Mani - questa hè a parte di u corpu à quale, forsi, a più influinzati da diverse fatturi negattivi di l'ambiente. Eccu, i cambiamenti di temperatura, è una varietà di sustanzi chimichi di ughjetti, è di i beriberi staggione. Tuttu chistu vene à a siccatura è di ghjinirba di a pelle è, in u risultatu, l'apparizione di cracchi nantu à i dete è trà elli.

Cause di cracchi in e mani è u so trattamentu

  1. Cu cura insufficente di e mani. Sottu à l'influenza di e bassu è altu temperatu, u ventu di e mani pò assicurà è scherza se ùn hè micca degustatu bè cù nutrienti.
  2. L'impattu di e chimichi in casa. Diversi modi per lavà, lavare, lavare piatti cuntenenu sughjetti aggressivi chì causanu siccatu di a pelle, perchè esse cunsigliu d'utilizà i guanti à l'utilizanu.
  3. Mancanza di vitamina A è E. Spécialmente spessu osservata in l'inviu è u periodu di primavera. Per a so cumpensazione hè chjuccellu di manghjà più frutti, greens, nuts, oliva, zucca è sallai.
  4. Lesgi fungili. Tratatu cù ungini antifungali privati.
  5. Psoriasis è neurodermatitis.
  6. Eczema.
  7. I disordini ormonali.

Trattamentu di cracchi in i dete

Per definisce u modu di trattà e grizzu in e mani, u primu a cosa di fà hè di stabilisce a so causa.

In l'eventu chì sò causati da fatturi externu, hè abbastanza per limità u cuntattu cù a fonte d'irritazione, è ancu lubricate e mani cù nutrienti è i preparatori chì acceleren a regenerazione.

Se a causa di l'apparizione di cracchi eranu una malatìa, a cunsultazione di mèdulu hè necessariu per determinar u cursu di u trattamentu, postu chì ancu di applicà una crema o ingordu da friddi in e mani, pò esse necessariu per beviu u cursu di preparazione speciale.

In u trattamentu di i crachje in e mani sò deve seguità a seguente cunsiglii:

  1. Lavute a to manu cù decucuzioni di eterna chì aiutanu à guarisce i feriti: pianta, nettle, chamomile, calendula, calce.
  2. Per lavà i so mani, utilizate a so suletta quantu possibili, preferibile cun un altu cuntenutu di grassu naturali.
  3. Parechji volte à u ghjornu, fegate i vostri mani cù una crema grassusa, preferibbilmente una spezialità, da e grieta, ma in a mancanza di qualchissia un fiore fat. Da i credi speciale deve esse usatu "Bepanten", "Radevit", D-Panthenol.
  4. In u casu di crachate profughi nantu à i braccia pè u trattamentu, pudete utilizà l'ungulante o solcoséryl.
  5. Hè ricumandate per vìviri un cursu di vitamini A, B, E.
  6. Aumasi in a dieta di fruttu, prudutti di u latti, pane di centole.

Ricordi folki per crachje nantu à i dete

L'oliu di u tronu hè una bona regenerazione antiinflamatori è acceleranti. L'oliu pò aghjunghje à i bagnati in manu (10 zicchini di l'oliu essenziale per vetru di acqua calda). U bagnu si deve esse fattu di 7-10 minuti in a sera, dopu a quale si deve esse lubricatu cù crema. Inoltre, l'oliu di u tronu pò esse mischieru cù l'oliu d'oliu è di uve (3-5 oghje per a cucumber) è appiicatu à e mani invece d'una crema di notte.

Cum'è un ungulante di friddi in i mani, pudete aduprà a ricetta:

  1. Una culloca di una mistura di fiori di camomile, marigoldi , foglie di pate è altru hè chinu d'un vetru d'acqua fogara è insistia à un termu per 8 ore.
  2. Dopu à questu, una culloca di infuzione hè mischieria cù una cullizzioni di meli, aghjunghje gras d'animali è molisse finu à ottene una mezana uniforme è grossa. Li grassi sò più bè adattati bagnu o viscuvaru, ma in a so assenza pè l'ingudu, pudete piglià è butta.

Ammaija l'inguitate devendite in a fria, micca più di 5 ghjorni.

Avocà à mani:

  1. Aghjunghjite una colazione di l'oliu d'aliva è una cullizzioni di meli à l'oatmeal di lituu cottu nantu à u latti.
  2. Dipà in e mani di a mezcla di 10 minuti.
  3. Allora i lavanu cù una decocultura è aduprate una crema.

Sì tutti i metudi di trattamentu di e grieta ùn danu micca l'effettu desiderate, vi cunsultate un duttore per stabilisce a causa precisa di a so presentazione è a selezzione di un trattamentu di trattamentu.