A razzii di i rosi cù stace hè u megliu modu

Successivamenti di e radicali di rosi da stampa ùn hè micca pussibule per ogni floriculturist. Per piglià u risultatu dumandatu, avete bisognu di alcune secreti. In ogni casu, i sciculi sò i più simplici di i metudi di pruposerà i rosi, ancu s'ellu ci sò tagliati di un bouquet presentatu.

Preparazione di tagliati di rosi

Ci hè parechje manere di raccolari di stagni di rosi. Ma prima vole bisognu chì:

Per piglià u cutaghju, hè bisognu à taglià a punta da u zucchininu di a rosula cù una scorcia durata à un angulu petite, è fate u megliu in l'acqua. Sceglite uvaghjolu cù legnu dulce quandu sò solu culori di colore. I tarritorii anu aghjustatu u piticu.

In i cuttings necessariu di sguassà tutte e foglie di i taglioli, è tagliate u terre altru in una terza. Avete bisognu ancu di sguassà tutti i picculi. Tutte e taglioli sò deve esse tagliatu di fasci è ponu in acqua cun solu suluzione di l'acceleraturi di creazione per un ghjornu.

Mètodi di ripurtativi stace di rosi

Tra tutti a varietà di modi di rosteru di rosi cù stace, u megliu, forsi, hè u tarrenu unu. Hè per esse, i cuttings preparati sò stati posti in u sviluppatu solu in a terra, custituita da turf e sana di fiumu. Quandu si cogliu parechji stagni in un casu, avete bisognu di mantene una distanza di almenu 8 cm trà l'elli. Hè megliu d'arruvinà e stace di rosi in cuntenuti distinti.

Un'altra modu populari di e stagne di rosati hè in patate. Per fà quì, deve prima di cavà una trinchera in u giardinu, l'impiarete cù una strata di sabbia à 5 cm. Tutte e tagliati sò stati stati in un tubergiu di patata di medium size è colpi in una fossa. Dopu à questu, i patate sò pezziati cù cuttuli è cuparti di vetro di vetro.

Stu metudu guarantisci un ambienti umdi cuntinui per esce e, in più, i pianti ricevenu u fucu è carbuidrati necessarii da a patata. Dui dopu à 4 settimani, i scicchi seranu pronti à cultivà è sviluppà in l'ambienti.

Certi pòpuli usanu u metudu di raccolari di stagni di rosi in l'acqua. Ma devi esse dichjaratu chì in l'acqua i cuttini sò stati manteni finu à a furmazione di un flussu, da quale l'orizzioni anu seguitu. In questu staghjunghjini sò stampati in terra.