Moda di u 17u seculu

A storia di a moda europea di u 17u seculu hè a storia di u guvernu francese in u mondu di a moda. Duranti a rivalità trà Italia è Spagna per u dirittu di esse chjamatu u paese più modellu è per esse legislaturu in questu campu, France hà occupatu i pusizioni di punta. A moda femina di u XVII seculu addivintau più vividi, femminile, distinti da a ricchezza è di ligne di cut line.

Moda Europa in u 17u seculu

A moda di l'Auropa in u 17 è seculu hè a fioritura di u stilu Baroccu . Questu pompitu, luxu, luminosu è culore in i vistimenti, un gran numaru di ghjuvelli è accessori differenti. Tutte tutti i courtiers anu purtatu veste, u costume di i cumandamenti era supplementatu cù i borse. Da sottu e manichi di u caftanu swinging - u polu - i curullarii pudeti di i cammie sò stati produttu. Ci era ancu una vesta obbligatoria - una ghjova peculiarità chì hè stata rapida à u pettu è li permettenu per esse l'azzioni jabots. U vistimentu di a donna hà diventatu più articu. A moda era inclusa collèle di jabots, stoles, capes. D'accessori sò diventini cummineri pupulari, fanni, masks, cappelli.

Moda in u 17u seculu

A moda inglesa di u 17u seculu hè un riflessu di l'umore di a società è di a pulitica. Ci hè una lotta trà a bourgeoise è a nubiltà, è a moda spagnola hè inferituata à i tradizioni puritanichi di a chjesa Anglicana è a influenza di a moda francese. Cusì, in a societa, ci sò differenzi trà vestuti nobili è puritan. I rapprisentanti di l'aristocrazia accumincianu a purtari una chjucca longa in lettri d'un doublet, i pantaloni si sò più anguli. È l'ubiutru hà diventatu: ribbuli, arcu, pizzi. Li cumpunenti si trovanu arcuni di lampi, canna, guanti, fan snuffboxes e altri. In u vestitu di e donne anu appuntamentu, accumpagnate nantu à e rumpuli. In generale, u vistimentu di e femine era diventatu più puritani: cù corpi bianchi, shorts baschi nantu à vestiti, cintura inserita è manichi aperti in trè quartieri hà fattu a figura concise è grazia.