U fondu di l'utru da simane di gravidanza

Unu di l'indicadori impurtanti, chì hè sempre in gestazioni sottu a tutela di l'obstetriani, hè l'altitudine di a pusizione di l'utru (VDM). Stu termu in l'obstetra è solitu la distanza tra u puntu superiore di a symfisi pubbica è u puntu più altu, palpabbli di l'utru (chjamatu u fondu). U prucedimentu di metulazione hè realizatu cù una cinta di centimetru normale, quandu a donna incinta hè in una pusizione horizontale, chjinata nantu à a so back. U risultatu hè indicatu in centimetri è arregistrà in a carta di scambiu. Pigliate stu paràmetru in più dittori, è sapemu: cumu si cambia l'altitudine di u riposu di u utru hè sottumessu à settimane di gravidenza.

Cumu WDM cambia in norma?

Dopu à u prucedimentu chjamatu prima, u duttore compara u risultatu cù i ritimi di a norma. Per evaluà a altezza di u locu di u fundus uterus è compari l'indicatore cù e simane di u gravidenza, l'usu di una tavula chì facenu cunclusione.

Comu pò esse vistu da ellu, VDM casi coincide sempre cù l'età gestaciali in settimane, è difiere solu da 2-3 unità in a direzione più grande o minima.

Chì sò i motivi di a discrepanzia trà a durata di a gravidanza?

Per principianti, deve esse nutati chì i valori di a norma di l'altezza di u fondu di l'utru, dipinti annantu à una basa setenza, ùn sò micca assoluti. In altri dritti, in a pràtica, ùn ci hè raramenti una coincidenza assoluta di i figuri cumpresi cù i figuri tabulare.

A cosa hè chì ogni gravidanza havi u so propriu caractère individuale. Per quessa, in quelli casi, quandu i valori sò diffirenzi evidenti da a norme, i presenze pruvisi addizzjonali (ultrasound, dopplerometrie, CTG ).

Si parramu direttamente nantu à e razze di a discrepanzia, in quellu pudemu esse distinguitu: