Garland di pom-poms

Ci hè un pezzu di pocu tempu allora prima di l' annu novu è hè ora di penserà ciò chì diceremu l'arriciu di Natale. Propone à scaccià e pate di i filamenti, è quelli chjosi chì longu di vulete tirà fora, i più chjosi glomeruli, sò usati per creà una guinva.

Garlande d'annu novu di pom-poms

Per u travagliu avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Pigliemu una forchetta è venti i filamenti nantu à questu.
  2. Cù un filu di u listessu colore, avemu alluntanatu i filamenti di ferita nantu à a furchetta in u mediou è ne ligami u filu, fassi a fila in u sicondu latinu è u strenu, vincenu u nuddu, avessu chì u più forte u filu, u più durable u pompa serarà.
  3. Tagliate u filu da una parte di a furchetta è l'altra.
  4. I fili da a furchetta sguassate è trasfurmà u nostru pompomu.
  5. Emu cut off filamenti longi è uguali u pompomchik, chì cortà i fille chì sò strapped da u pompa.
  6. Facemuamu assai pompomelli, u numaru d'elli addipenni di a larga di u garlande.
  7. Pigliemu un filu fieru longu cù una labra è u fille alterheghji è pomponii. In u prucessu di stringe in ogni u core di i bè, avemu ligami nodi, altri anu purtate sottu à i pompomaggi è ùn anu micca esse visibili.

U garlande hè prontu à scuntrà cù l'arbre Christmas. Invece di perle, pudete aduprà tuttu ciò chì vene à a manu, per esempiu, rinu fattu di cile, una ghjuvanzia di vetru longu o pasta in forma di tubi, ùn hè micca bisognu à attaccà un corpu. Dopu à l'annu novu, ùn hè micca pricatu da quandu agisce a guinva, perchè hè utile per decorate a casa nantu à ogni festa.