Chì avete averà da a tezza?

Sì avete un friddu in e donne chì sò in una pusizioni, ci hè spessu una quistione chì vi pudete bivellu cù una testa.

Per regule, per u trattamentu di caghjunu in donne incinta, l'expectoranti cum'è Bronchicum, Stodal, Sinekod sò usati, chì pò esse usatu ancu in u primu trimesteru di gravidenza. In ogni casu, prima di usà, vi tenite sempre cunsigliu di u duttore, chì indicarà a dosa è a freccia di ricivutu.

Cumu si libbirà di a tezza durante a gravidanza?

Inhalazione per e pregnant women with tongues hè un mètudu effittivu à a lotta di a malatia. Tuttavia, si deve esse cunsideratu chì e donne ùn ponu tene tutti i drogu. Per quessa, una cura solu per a tezza per i femini incisi sò erbe. Per inalazione, saviu, chamomile, calce, marmellata, stemma di San Giovanni sò perfetti. Tutte e so erbe anu un effettu expectoranti bellu. Perchè, pocu dopu a so ammissioni, l'sputus pienghjenu per sferisce, è a tola ùn spusarà solu.

Ciò chì rimedii tradiziunali pò esse usatu per trattà a tazie in pregnant women?

Quandu una donna pregnant si sviluppa una malatia, pensanu: "Quale pò esse guaritu è ​​cumu per liberà?". A causa di fattu chì una donna ùn hè micca sempre l'oppurtunità di visità un duttore, parechji pregnant donna ricinuanu à rimedii folki pruminati per a tezza per e pregnant women.

Cusì, u zuccheru rossu speditu favurisce a facilità a tezza sicura, chì hè cumpatta cun u melatu in una ratio 2: 1. Agghiari beni, è pigliate 2 cullizzioni di sopra à 6 giorni à ghjornu.

Ùn hè male, pò purtàtevi cù l'odore di i fichi. Di solitu 3-4 di u so fruttu hè spesu cù 0,5 litri di latti e fogghi nantu à u focu linu, finu à chì u latti quaddù. Aduprà à 100 ml à 3 volta à ghjornu

È u rimediale per u soldu più eccellenti è famusu per a tezza hè melatu cù cipudioni. In questu casu, a cipolla hè strufinata nantu à un grossu attitudini, dopu a quale aghjunghjenu un cose di culluzzi di u meli. U ricivutu u mischju hè struitu in mezu à una cucaraina, trà e manciari.

Cusì, prima di una tezza di cura, hè necessariu di cunsultà cù u vostru duttore. Questu averebbe eliminà a possibbiltà di terapia improperu, è a donna ùn dà spicca a salute. Dopu tuttu, no tutti i medicamenti pò esse usatu durante u periodu di gestazioni, chì u mette hà uttene à avvishà annunziate, è prescrive u trattamentu curretta, tenuttu à cuntà a vostra cundizione. Ùn hè micca superfluitu per piglià prucessi chì aiutanu à stabilisce a causa di a tezza.