Citrate per u pumadoru

I Ciderati sò più numri appressu à i ghjardini. Cù u so aiutu, hè pussibule migliurà a fertilità di a tarra è a so struttura. Stu metudu riferisce à l'agricultura biulogica, quandu l'usu di fertilizzanti minerali hè minimizatu o cetara completamente.

Sidru di u pumadoru

Sottu à i frutti fini, chì includenu i pumati, simandenu i siderati resistenti à u friddu, a so sementa accoda in a primavera in un invernu o sottu una filma, è in u maghju, trà i siderati, sò fugliale, induve si piantanu i pianti.

Siccomu i siderati di u tomate sò stati in l'invernamentu in a primu mananale, da quandu i piantini sò piantati, u tomate crece da tantu chì pò esse cutatu à a radicali è abbandunate questa massa verde in u giardinu. Protegeghja a terra nantu à u terreglie, e piantini sòlidi - da i ghjàllici nocturnal possible.

I siderati di u tomate sò i legumi, cum'è u centu, l'avena, u triple, u clover, l'alfalfa, a mustarda è a colza. In modu, i sideri di i pumati pò essa solu in a primavera, ma ancu da u vaghjimu, questu, sottu u invernu . I prudutti invernali, cum'è centesimu, clover è alfalfa sò adattati per questu scopu. Ascultaranu in u caderu, invernu in a neve, è in a primavera, anu accuncià rapidamente una massima verde.

Cù l'inviazione di i canteri, sò chjudiati in April, cavendu u lettu à una prufundità pocu pressu, vultendu i pianti nantu à e so radichi. Per via di u risultatu, a cima di u latru torna loose è e piantini sò assai boni. E so radichi ci anu assuciatu, l'acqua hè assicurata assai faciule, è e razzi di descomposing of the siderata servinu cum'è principale di u pumadoru à u tomate in tuttu l'estiu.

In fine, avete una dieta equilibrata senza una chimica, a sobredose o di male. Se u tarritoriu per i pumati necessite un saneamentu preliminu, avete bisognu à fà frascaru nantu à u fugliale nantu à u permanganatu di potasio. Dopu à quessa, a mustarda di vegetale, legumi o canola - questi siderati pòtteri fungi è virusi chì sò accunciati in terra.

Chì avete bisognu di sapè à i siderati?

Sempre aghjelo à a selezzione di una pianta com'è siderata. Allora, hè inammissibbli per plantà i sideri è cultivà e piante chì appartenenu à a listessa famiglia. Questa conduce à a multiplicazione di e parolle è a scunfitta di e stessi malatii.

Inoltre, ùn pudete micca struzzà cù a razza di i sideri, cum'è pudete avè incontru cumplicature cum'è a migliita di simuli è a furmazione di un sistema radicali troppu putente chì "punisce" i radichi di a cultura vegetale. Puderete, u rafale carreene à a contaminazione di u situ, a pianta erratica è l'altri prucessi.