Cumu insignà à un zitellu à vultà da u ritornu à u stomacu?

U picciriddu, quandu avete apparsu in u mondu, ùn sapevanu di fà passà da u ritornu à u so zummedu, è ancu hà di maestru, chista è parechje altre capacità. Tuttu averebbe sguassà u so propriu modu è i primi coups spessu cumprèmmentu dopu chì u zitellu sere inturnu di trè mesi, ma a maiò parte di i zitelli appruneta vicinu à cinque. E in un paru di mesi, u zitellu hà amparatu à turnà in l'ordre inversu - da l'abdomen à a spalle.

Di sicuru, tutte sse data sò bastanti arbitrarie è u sviluppu di e capacità di u mutore hè un prucessu strettu per ogni zitellu. Ma, sicuru, ogni mamma vole chì u so zitellu s'appoghja in sti ritmi medji, è ancu avanti. Questu avete bisognu di sforzi in a forma di exercici privati ​​è massaggi.

Se ùn sapete cumu degne insegni à un zitellu à vultà à u ventu è sò teme à dannà u zitellu, invece queste teme sò micca in male, u massa ùn fate micca dalli u corpu, ma in contru, stimulu à l'attività musculare. Ma necessariu di coordinaru l'azzioni cun u neurologistu di u zitellu, chì hà datu l'avantaghju per elli è ha escluditu i pussibbili contraindicazioni.

Cumu insignà à un zitellu per turnà da una volta à u stomacu cun l'aiutu di una massa?

Per regule, prescrive un maschile à i zitelli d'acord à l'indicazione, ma a mamma hà a puru rinfurzà a ristorante per maestru di simplicità massaggi di l'azzioni. U duminiu più basico - u zitellu deve esse in un bon animu è dopu l'alimentazione devenu passà almenu una ora.

In a camara induve u massaggio hè realizatu, duverà esse abbastanza calante, perchè hè vulinìbile per spurghje un zitellu per massà in i membri è u torsu senza interferenza in a forma di vestitu. Hè bisognu di un oliu di massa massage, chì permette a manu di a mamma per svantaghja liberamente nantu à a pelle senza frotra.

Duranti a prucedura, chì dura una mezora ore o un pocu menu, i tecnichi seguenti sò aduprati, cumu strogghiate, grattannusi, affucannu, per primu allora i musculi in u tonu, è po applaudisce. Cumentu a massaggio cù i dettiti annantu à i so maggetti, stinniu unu per unu, è viaghja stampendu. Dopu à questu quì hè a volta di a spalle è spalle, è finu à l'aghjelli.

Dopu l'amulizzatu i musculi, pudete dinari cumminzioni è estende a peri è manichi. Hè bisognu à tossu u toe di u zitellu chì a mantene da u sole in u latu contrariu, stimulating a turnu nantu à u bagnu, perchè chì u ghjinochju toccu a superficia di u quale u zitellu chì si trova. Tali movimenti hannu bisognu cù i dui giani.

Utilizà u fitball

Cumu sippettu aiutà à u zitellu à vultà da u ritornu à u stomacu? U puntu hè in u stessu entrenamentu di i musculi, chì sò furtificati quandu u zitellu hè nantu à una splutazione. Per questu, u zitellu hè stata dispunibule cù u respiru è a zinu nantu à u fitball, coperto cù u diaperu è sopra à i peri è e spalle, rintra e volta.

Questa prestazione di ogni ghjornu ùn averebbe micca solu u sistema muscular, ma u corpu tutale, cumpresu l'apparatu vestibulariu.

A furmazione cù l'aiutu di i ghjucassi

Tutti i zitelli anu u so ghjocu favoritu. Cù u so aiutu, pudete assicurà rapidamente u zitellu à cullà nantu à u cannelu, è dopu nantu à u panicu. Per questu, quandu u zitellu hè stendu nantu à a so back, hè necessariu di attruverà a so attenzione un ghjucatu interessanti. Allora chì u zitellu focuse nantu à a so strada. Allora u ghjucatu hè stata cambiata à u cantu, furzò u zitellu per turnà dopu à a so testa, è da u torsu.

U zitellu à andà à reachu per u ghjocu, è a mamma devia aiutà un pocu - tira a vina in a direzzione dita. Quandu u zitellu ùn cunnosci chì in questa position ellu riceve u so vulete, andarà più veloce, è prontu u ghjovanu riveverà u so zumme, chì significheghju chì d'avà, bisogna l'ochji è l'ochji.