Tai-Dai

Patrone in u stilu di u Tai-Dai miri incredibbilmenti succetu è luminoso chì attrae i ghjovani. Questa hè una grande manera di vede l'individualità, a unicità è u spiritu ribellu. Stile di Tai-Dai, chì annunzià parechji anni fà, è oghje hè pertinente.

Stampa cù una storia ricca

Questa parolla misteriosa unisci diversi tecniche di tessuti tintu, chì sò basati nantu à a so stuzzing, stitching, squeezing o plegante. E so radichi sò oghji pittura in oghje nantu à a tècnica di Tai-Dai hà in a cultura japonaise. A sta tecnica hè stata sparta in India, induve un metudu simili di l'ornamentazione tessili hè stata chjamata nodi. In l'Africa, Cina è i paesi orientali, a tècnica di Tai-Dai per vestisce a ropa era ancu usata, è in i Stati Uniti in l'anni settanta anni di l'ultimu millenniu i rapprisentanti di a subcultura hippie èranu popularizzati. Hè quì chì questu metodo di ornamentazione di tela, urigginarii chiamatu "sibori" (in a trasmissione in francese "shibori"), hà acquistatu un nome mudernu. Hè traduciutu cum'è "corpu corpu", chì riflette bisognu l'essenza di a tecnica. Uni pochi anni dopu, l'imprese di Tie-Dye hà incursu in u territoriu di a URSS. I primi "ingaghjori" eranu jeans-varenki , chì purtò viaghju Sovièticu, è da appena appena appena appena appena di riproduce modi ricenti è femine di moda. U vistimentu di denim hè simplicemente piazzatu in acqua fervente, cumminciò l'effettu desiderate. Hè nutate chì era assai diffìbile di preditu u risultatu in anticipu. Pittura rouges è tessili fatti di tela di cuttuni naturali, in iridescenti culori chì si cunghjunghjenu cù l'altri, furmendu una pubbricita stilata psicodelia, oghje hè una versione muderna di u metudu classicu di u tisu, chì volta in diverse cultures di u mondu.

Ropa di moda in u stilu di u Tai-Dai

Forsi la manifestazione più impurtante di u stili di u Tai-Dai in moda muderna sò T-shirts, popularizatu da i hippies americani. È oghje ci fate dunque un tempu di merre, chì hà purtatu cambiamenti notevili à a vita di u pianeta. Mike Tai-Dai, cunduzzatu cù un jeans largu, sportivi è un mail-bag , decoratu cù fringe, permette di creà una figura unica in l'etnica, chì hè chjesa di libertà, d'amore di vita è di energia. A unicity di e cose tale si trova in a so unicitati, postu chì ancu in i cundizioni industriali hè difficiule d'attachete u fille duie volte per colouring, perchè chì u patronu hè listessa. Chì ci pudemu avemu da dì à pittura di l'affari in casa?

Tai-Dai propriu mani

T-shirts, bandanas, sciarpe è camicie sò fà fà fà è in casa. Tuttu ciò chì hè necessariu hè un pruduttu fattu di tela naturali (u cuttuni, sita, lino), tingi di tinghji, una bandia elastiica o filu, un rasu o un padu di cuttuni. Pudete paint a T-shirt in una forma secca è umita. In u primu casu, u cunfini trà i culori serà più prontu, è in u sicondu - sfurato. Dopu avè cunghjuntu à u pruduttu nudelli, formantie dobbevamenti o svinzione solu, frette cù l'aiutu di i filamenti è di bande di gomma. Allora, dopu avè a preparazione di a suluzione per colouring segons i struzzioni, pittura era appiicata. Doppu aspittari quarchi minutu, bisogna di rinfriscà a T-shirt in acqua à a temperatura ambienti. Siciliu deve esse, senza eliminà i bande di gomma. Quandu a cammara hè stata secca, stenderà per sguassà i fixative è u ferru. L'effettu di u Tai-Dai impresi cù l'uriginale è a unicitati, è una camicia ordinante acquistà una nova vita!