À quale fate si veste l'annu di viova di vedova?

U circhiu ùn hè nè u principiu è l'ultimu, è per quessa serve com'è un emblema di constanza è hè sceltu per cumemrela fideli in u matrimoniu. À quale u dete u anu di a vela di a veduvi hè purtatu, i vede tradiziunali diferendu in l'opinione.

Cù a morti di u so maritu, una donna pò diciscia chì tenint un anellu ùn hè micca sensu, postu chì l'uggettu simbolicu parla di a forma fisica di u matrimoniu, è a relazione trà i cô esi hè più più profonda. Ma se a "lingua di i aneddu", chì hè statu prisenti da l'antichità, hè impurtante per una donna, u costume se funnera cumu un anziano di castagnera à una vedova, ancu s'elli si pò varià.

Ciò chì anu chjapputu di e vèduve?

U ritu ùn ùn dà ricetta prescriptione stretta, per sapè l'aria è quantu tempu. Solu una donna sapi cumu hà aduprà a dolenza . Vulete ellu vole avere un ricordiu cuntinuu di a felicità perda? Se u ricordu di a moglia detti a vedova u putere di vive, quì ci sò parechji manere di purtate l'arme:

  1. I dui anu sò nantu à una catena.
  2. À a manu ghjustu hè persunale, è u cunghjettu in a catina.
  3. Tutti in un dettu di a manulla.
  4. Sò à a diritta, è u maritu à a manca.

Quandu i mani sò stati purtati a ghjucà i so aneddu sò tradiziunale purtatu nantu à un ditaghju anu, à qualchì volte chjama un anellu. E credenzii antichi dì chì in questu locu questu a vina chì guida à u core.

Inoltre, l'scelta di u metudu di purtarivi acidiunà a talla di l'anneddu, postu chì u male hè assai più femminile è esige cumpressione. Un anellu fortu affittu ùn si pò essere perceived as original. Sta circoncisione ùn importa micca di quarchi in una catina.

Anu inizialu, anu anu spessu apprezzatu cù una superficia liscia, è puderanu esse strinzati, ma i mudelli muderni ponu esse strutture diverse. Anelli di e casali di a veduvi, chì sò stati, tessuti o tessuti aperti, sò difatti à currete. Per ùn ùn trasfurmà di manera significativa l'anellu, una scelta hè sceltu nantu à a cinta o catena.