Levkoi - crescente da e zesi

Leo (matthiola) hè una pianta ornamentali, bella chì ciuriscenu per u giardinu, i fiori di quale omplanu l'aria cù u so arenale incantevule chì s'intensificeghja à a sera. A maiò spessu in a floricultura hè una spezia grisiana capru di caccia grisgia. Hè utilita per esse registratu di siti è crescente in tanti, ancu per fà ramelli. In l'articulu avemu dettu qualcume di cultivà i terri di levkoi è di modu di urganizà a so sfalla è esci.

Levkoi - description

Lefka greia - hè una pianta annuali è perenne cun un tezziu lignificante ramificatu o simplu, u luggeru oghje u luguru verde scuru. I so fiori fragranti sò colti in racemesus intellorosimu di e diverse forma è di u biancu à u oscurariu. A pianta principia a fiori 70-110 ghjorni da a surgenza.

U ciculu di u sviluppu distinguisci tri varietà: estiu, u vaghjimu è l'invernu. À u pranzu hè un veru estiu d'estiu, chì spunta da ghjugnu à a fini di l'estiu. I variità di gillyflower, è circa 600 di elli, diferendu in altezza, u numaru di vignoli, a forma di i inflorescenza è i fiori, è ancu per l'epichi di fioritura.

Crescenu di gillyflower da e zitelli

A raszione principalità di u populu corsu hè a sterilezza di i fiori decorati di terri. Da e cummerciu di i semplici pianeti gillyflower sò stati ottinuti, duie cù fiori duri è cù fiori urali. A capacità in giulitori di e sementi cuglierii in i brampsi hè tenuta finu à 6 anni, è pò essa chjappu in u sicondu annu.

Pigliemu cajulati cun turf terra, mischju cù a soccina in una ratio di 2: 1. Uni parechji ghjorni prima di siminari di e zicchini, prucessu a terra cun una solu suluzione di potassi (2 g per 10 litri di acqua). In u marzu, in u mare moderatumente umitu, avemu sprezzatu e sementi à 3 cm in sizioni, chì allora 4 cm trà e fila. Da quì sopratuttu s'innamora cun una fina capa di fine fina, l'avemu pressu cù un tablero è copre cù vetru o un film trasparenti. A casetta hè colpi in un locu cale è luminosu, a tampiratura hè di 12-15 ° C. Pour moderatu da u spray. Dopu à quandu 7-9 ghjorni, quandu i primi rimeri averebbe, u casu deve esse trasladu à un postu luminoso cun una temperatura di 10 ° C. U primu regu sviluppatu solu in u 4 ° ghjornu, deve esse moderatu, postu chì in a umilità l'impiccativu di a pianta. Quandu sò dui cotieddi cunsunanti, u sprochte si spiazzate, cun un pocu perchè nantu à a spine, in un cuntaculu cù un fundale stractable, per pudè appiccicate cù un capeddu di a terra, chì u goblin ùn pò micca tollerà u trasplante. I pate cù i pianti sò manteni in un lignu, ma piacevule. E mudi dinò, reginu. Quandu u secondu e quintu fugliali veri apparentanu, fertilice a suluzione fertilizante.

À una temperatura di 6-8 ° C, pudemu stabilisce e piante di gillyflowers cu dui culori. I cotati i cotyledonous hè più paleru è più grande, è per i flore simpliche - culori più chjucchi è verdi brillanti.

Plantendu fiori gillyflowers in a pianta aperta è cura

Per gillyflowers crescente, sceglie un locu assuitu è ​​senza ventu. Ogni terrenu hè adattatu per a pianta, ma hè megliu cultivatu in u locu chjucu. In u paese per u piantaggiu, pudete aghjunghjite l'addevi biologici è minerali (cioè u manure).

Da a mità di maghju, i pani preparati, reginu, piantau piantini cun un pappu arzu, cumprata in a pianta insicata da a terra secca è crimpata. Distanze tra i pianti sò da 20-30 cm. I piantini stesi di gillyflowers ùn sò micca paura di i ghjàllici curati à -2-3 ° C. Florimentu di i pianti cumincianu à u ghjugnu.

I Seeds si pò essa solu in u paisaje apertu da a fini di aprili. Quandu ci sò 2-4 foglie, sò dilicati à una distanza di 5 cm, in seguitu sicondu a variità. Sittite direttamente in u locu, e piante ùn spulanu finu à a fini d'aostu.

U cura di a piantazioni si compone di such activities:

U cultivo di gillyflowers è cura per elli sò cumpresi semprici, u più impurtante hè di aderisce à u regnu di temperatura curretta è assicura un regu regulare. Florenti fiori fiori di gillyflowers t'hà piacevi cù a so bellezza è l'aranciu à 15-20 ghjorni.