Àfichi nantu à i cucuzzi - cume i pattu?

Più parechji ghjente sò pensendu à i beneficii di i prudutti naturali. I più diversi, e famiglii ghjovani interessani à cultivà u so propiu fruttu è ligumi. Ma l'intente di cultivà un pocu annantu à a so pròpia spessu si fallulianu per l'appruvisazione insufficente o di a ignuranza di i metudi di l'assistenza pianosa è a prutezzione. Hè per quessa hè cusì impurtante per sapè in anticipu nantu à i prublemi principali di l'agricultura di camionu è di metudi per ghjunghje. In questu articulu avemu a parrari cose cumu per pruteggerà i cucitti trà i pulatori.

Aghji nantu à i cucuzzi: chì fà?

Sè avete avvistu chì i foglie d'acellu cumincià à torce, girannusi è cadunu, è a pianta ralentisce u crescita, fate cura à a superficia di i rimèttici è u speditu (fundale) di e foglie. Hè assai probabili ca avete truvatu colonie di picculi bugni in un cor translucente o scuru. Questu hè u pulgatu. In u campu apertu, a distribuzione massica di pulidiu principia à u ghjugnu-lugliu è dura à agostu à settembre. L'pulanti pò esse bianchi (quasi trasparente), u verde, è ancu u verdu scuru (visualmente averanu parechje chì hè nìuru). E misuri pi cuntrollecceru colonie di pulpus sò u stessu, invece di quale bugie di culori.

Àffieddi nantu à u zuccaru di e piante nantu à quelli vivi. Comu u risultatu, i broi di pepino sò imbildati, impauriti, crescenu pocu è portanu frutti poveri. Se e culonie di i parasitji sò troppu grande, a pianta pò ancu murru. In più di u danu fattu à a pianta da l'attività vitale di a culunia, ci hè ancu u periculu di a contaminazione di pepivanu da parechji virus, u trasportatore di u quali hè spessu affluenti. Hè per quessa hè cusì impurtante per esse studiare è distrugge e colonie di settlers indettendu à i cucitti in u tempu.

Per ùn esse a ripruduzzione massima di pulpus, piglià e seguente:

In natura, un scarabeu di manghjà un pulgogulamentu hè una pascetta. Pruvate d'atterrallu à u vostru situ, chì cresce i pianti attraenti per elli - aneta, fronda di mustarda. Pudete ancu coglie i mariaghji in un campu o un giardinu è i purtemu à u giardinu.

Avete eccu chì ùn anu micca ore in i letti - u furone di sustegnu è "pulacchi" di "pianta", cresce nantu à u so "latte" - prudutti di l'attività vitale. Aduprate chimichi spiciale per contru à l'espansione di furia di e formule in u situ.

Di pruducia i cucuzzuli da pulifichi?

Ricordi folkiali per pulumpi nantu à i cucuzzi:

In u listessu modu, pudete fà infuzzioni nantu à altri pratiche cù un gustu amara - mustarda, cavallucci, foglie di tabacco, fulgurte (patate, tomate).

Sè avete avvistu chì nantu à l'alberti di l'alberti di alberole, trattate cù una di sti infuzi dui o tri voti in intervalli di parechji ghjorni. In casu chì a culunia ùn pò micca esse distrutta, utilizate a prutezzione di a propria chimica.

Chì per spriverà i pepini di i pulatorii, se folk i fondi ùn aiutanu micca:

Se trovi à pulpi nantu à i cucuzzuli in un invernamentu , sclusione a pianta infectata. Verificate chì a stanza hè bè valdiata, aghjustate a temperatura è umidità.

Àforti bianchi è neri à nantu à i cucuzzuli - una pesti hè assai perikulu è difficiuli di truvà. Ma cù u cellu suffriente è a dedizioni, hà rimessu di questu bastanza realistichi.