Vestiti longsiu è veste per i so cumpagni

Elegante è attrattiva ponu guardà nessuna nica. U pesu è volumi in stu casu, u rolu primariu ùn hà micca ghjucatu, perchè u regula principale hè di scentizza skillfully i meriti di a figura, distracting attention from the shortcomings. In questu sensu, e longi vestiti d'istati per e donne di grassu sò una strumenta indispensabile cun quale pudete fà accentu nantu à forma di luxe.

Ligerezza è eleganza

In u caldu di u veranu, per sentu còmpiu hè quantu impurtante per e femine di grassu chì d'avè attrattivu, so longu vestiti d'estiu in i chjusi sò disinfettati in più fatti di tessuti di l'aria ligera. Organza, chiffon, sita, mudelli di cuttimi naturali - mudelli addistrati da issi materiali, permettenu pussibuli di forme di lussu sentenu unicu è cunfidenti. Inoltre, ùn si micca scurdatu chì u tela ùn deve esse micca troppu trasparenti. Questu quì, quessa, i ristritti finiscinu, chì ùn puderanu micca, ma scegliendu u lupas.

Dopu o stile di longu vestiti d'istati per e donne di grassu, hè necessariu di ricunquistà micca solu e preferenzi persunalizati, ma dinò i raccoti di stilisti. L'ùrtima insistenu chì vestiti cù una cintura disprezzata sò una decisione win-win. Prima, i vestiti d'istati di l'estiu in un piso in alta ciuci à i femine di grassu cù l'alpi anzeddi è u ventu passatu sò una solu solu solu à u prublema. Tali mudele aghjunte e difetti di a figura, alludendu ogni attenzione à a zona décolleté. E bellissima manu ùn deve esse invucatu sottu à e maniche di un vistitu! A cloak-collar o straps anziani decrecenu l'imagine, facenu è femminili è seduzente, è a forma trapeciali equilibra perfettamenti a siluette.

U stereotipu chì e so pezzi cù l'excedente puderà aduprenu vestiti e vestiti di ghjuvelli è mudelli anziani, hè longu à u spaziu à l'oblit. Tali mudelli addivanu visualmente u voluminu, è l'imaghjera, in l'analisi finali, si prisenta formule è baggy. U mudellu di un vestitu longu di l'estiu per e donne chì pò fatta pò esse stallati, ma parechji matessi sò sempre bisognu. Prima, a tela da quale hè fattu stu vestitu, ùn deve esse micca brillanti, chì u glossu hè visualmente fatter. Siconda, un vestitu strettu hè struitu di un materiale chì mantene a furmazione bè, ùn ùn si stende è ùn si forma micca e rubusti, chì certamenti ùn anu micca aghjuntu à l'appughjatu di l'imaghjini. Tali vistiti stilisti sò cunsigliati per vèstinu in tandem cun un cinturallu largu, bolero o espurtazzu chjusu.

In i stai tempura recenti, in a punta di a pupulità hè una cammisa. Chì ghjè bè cù u stile? U vantage principali hè a universalità. E vistiti longi d'utteni per i zitelli chjucchi, ricordi di una cammisa classic di l'omi, sò adattati per u travagliu in l'uffiziu, è per creà una imagine di tranquillità. E maiò parte di e donne chì a capacità di stinzà visualmente a siluetta hà tonalità chjaru scuru, è per attruverà l'attenzione è l'enfasi hè abbastanza per i buttoni uriggini, lacing, petite sacchetti.

Ùn hè micca necessariu per i patroni di formule magnifichi per evitari culurisce i ricchi ricchi ricchi. E vistiti longu d'utteni in u pianu per a donna sana pò esse luminosu è catchy. Eppuru nantu à e donne cù e forme di luxe, pareci mudelli di lilla palla, gialla, roura, viole è turquoise. Ma i patroni di u horizontal si deve esse evitati. Ùn ùn cunsigliate parrucchieri per usà mudelli cù grandi disinazioni, chì sò visualmente chinu. I prupieti simili sò pussedenu di tali elementi constructivi di u vestitu cum'è i fasgianu pleating, manichi-lanterni , è dinò assai abbundanza.