Bakhla Fortress


A fortezza di Bakhla si trova in Oman , in a parti orientale di l'oasi di u stessu nome, è torrente in tutta a cità. Hè u più anticu di i fortsi sopravviventi nantu à tutta a Peninsula Arica. Hè struitu in u XIII sèculu, ancu l'esatta pricile di u cumpletu hè spusatu.

Histoire du Fortress Bahla


A fortezza di Bakhla si trova in Oman , in a parti orientale di l'oasi di u stessu nome, è torrente in tutta a cità. Hè u più anticu di i fortsi sopravviventi nantu à tutta a Peninsula Arica. Hè struitu in u XIII sèculu, ancu l'esatta pricile di u cumpletu hè spusatu.

Histoire du Fortress Bahla

A muntazione di strutture fortificazione da arcilla ùn era micca carateristica di e tribù arabi in quellu tempu o dopu, perchè u forte di Bakhla hè cunsideratu unicu. Hè custruitu nantu à un fundazione di petra, ma i muri sò stati custruiti di brique belli. L'altitudine di i turri hè di 50 m, è u muru di fortezza - 12 m. Invece di l'apparente fragilità di u materiale, a fortaleza fatta di u brick d'adobe hà perfettamentu e so funzioni protettiva è sopravivute finu à questu ghjornu.

A muntazione di u forte hè data di u 13 ° seculu, à u regnu di a putenza tribù àrabbu di Banu Nebhan. Doppu la cumpiazione di a custruzione, i capipelli trasladonu a capitale d'Oman à Bacchus, è si sò cumani cuminciaru a campari nentru à e furtificazioni in u palazzu. Gradually, aghjunghjenu a prutezzione di a regione da i furtificii in Nizwa è Rustak .

A furtizza di Bahla oghje

Anticu forte hè cunsideratu unu di i principale attraversu di u paese . Sfortunatamente, in i ricchi in l'eventi di u XX sèculu. nantu à a furtizza in Bakhle, l'autorità di Oman s'hè esse lacati, è hà svantaghju annantu à l'influenza di u calore è i venti. Dopu u 1987, hè sottu a prutezzione di l'Unesco, chì hà permessu di truvà una oportunità per a rinfurzazioni cumpleti. U Sultanu hà assignatu circa 9 miliuni à i travaglii di resuranza, è da u principiu di u XXI seculu. Questu facenu possibbili di sguassate u forte da a categuria di siti culturale di u mondu in situ.

U travagliu restaurativu hè statu fattu in Bakhle per più di 20 anni è ùn pò micca esse cumminati in ogni modu. Per via di questu, tra i lucali ùn ci hè una legenda nantu à i genies chì impediscenu questu. Questa supostu si sviluppau, frà altri e cose, perchè specialisti è archeologi europei travagliavanu a custruzione, è truvonu evidenza interessanti da a vita di e altre tempi. Per via di u risultatu, u sultan decide di abbandunà i servizii di i europei in a ristaurazione di a furtizza.

Ciò chì vede?

L'aria di e furtificazioni hè cusì grande chì ferma almenu una ora per caminari nantu à u perimetru di i mura, è per studià u gruppu tutale - almenu a mità di ghjornu.

A mura di a cità hè interessante è micca solu per i so funzjonijiet protettivi, ma dinò per u sistema di irrigazione è per furnisce l'acqua per l'oasi. U pezzi privilighjinici è i pezzi di colti per a cugliera di a chjesa è l'acqua sottumati sò stati situati in i mura, è cammendu nantu à elli, unu pò vede chjusi chì purtonu acqua à a cità.

Dintra a fortezza era una cità chjuca cù i sultani in u palme di palme in u so palazzu. In più di i cambiali reali, era un marcatu internu, case di cortrii, casernu di suldati guardendu i mura è bagni per i residenti lucali.

Cumu à a fortezza di Bahla?

In ogni locu di a cità di Bahla, pudete attruà u forte nantu à busu. Se ùn ci hè micca bramatu di aspittà per ellu in u calore, pudete piglià un taxi, chì, cum'è in ogni locu turisticu, assai. Per quelli chì preferenu u so propiu o un carpaghju , per davanti à u forte forte hè un piazze chjamatu per un grande numaru di autucutichi.