Jabrin


Situata in a regione Al Dahliyah in un oasi pocu, u casteddu Jabrin hè una residenza luxuosa. Hè custruitu da u terzu regulu di a dinastia Yanur in Oman, Bilarub bin Sultan. U casteddu hè un dignitu monumentu à u so regnu.

Architettura di u casteddu


Situata in a regione Al Dahliyah in un oasi pocu, u casteddu Jabrin hè una residenza luxuosa. Hè custruitu da u terzu regulu di a dinastia Yanur in Oman, Bilarub bin Sultan. U casteddu hè un dignitu monumentu à u so regnu.

Architettura di u casteddu

Jabrin si diffirìu di l'altre foru omanu chì ùn era micca custruitu durante a guerra è ùn hè micca una fortificazione. Questu, in fattu, u palazzu, custruitu in un regnu piamatu in paese, chì era fascinatu da a scienza è l'arte. Hà fattu stu bastimentu u più bellu casteddu storicu in u Sultanatu.

U palazzu è una struttura reticulata grande di 55 chambres. U casteddu hè stata stata cù dui torres, numerosi salotti di reception, abitazioni di comensione, salle di meeting, una biblioteca è una madrassa. U casteddu hè u patiu. I mursu in i chjusi sò una dicurazioni cù inscription è frescoes. I so fiori sò culuriti, è i porte è altre superfici di lignu sò sculpite. Tutte queste infurmazione architectural facenu a Jabrin una veru espressione di l'articuli di Omani. L'internu di u casteddu hè decoratu cù finestri, balconi di stile, arcati, dipinti cù scritturi arabi è suciali delightful.

Detalità interessanti

Unu di i salotti più impurtanti in u castellu di Jabrin hè u Salone di u Sun è a Luna, designatu per riceve l'imprese impurtanti. Hè 14 vitelli: 7 di elli sò situati à u pianu, u restu - sottu u suffittu. L'aire fiatu penetra in i ventalli inferiores. Quandu cale, si sviluppeghja è hè imbuttata da un risu torrente trà i finestri superiore. In questu modu hè stata a cambiata. Questa stanza hè un tettu pocu insegnante. Hè ricuminatu cù bella caligrafia islàmica, particularmente attrae l'imaghjini di l'ochju.

Ci hè una sala sicura in u castellu di Jabrin. Fùbbenu amparà a prutezzione in casu chì u patrone di u casteddu avissi da scuntrà i ghjente chì ùn avia micca fiducia in ellu.

Un altru dettu interessanti hè cunnisciutu. U cavallu di a regula era in una stanza nantu à u top floor, vicinu à a so stanza. Ùn si cunnosce chì u Sultanu hà amatu u so cavallu, o temìanu un attaccu, ma ancu chistu nun aiutò. U so babbu stessu di Bilarub anu uccisu è catturò u casteddu. U fundatore di Jabrin hè statu sipunttu in u so territòriu.

Cumu ghjunghje?

Independentamenti in u casteddu ùn si righjunghja, t. I buses go to Nizwa . Pudete vede quì com'è una parte di gruppi turistici.