Al Ain Zoo


U zooluicu Al Ain hè situatu nantu à u territoriu di l'Emirati di Abu Dhabi vicinu à u pede di a montagna di Jebel Hafeet. Un grandu spaziu di 900 ettari hè stata assignata in u 1969 per abrir un parc naturali induve l'animali puderanu viaghjà in e cose più naturali. Eccu micca truvate e cipuleti standard: tutti e igelli sò fatta adattati per i so abitanti, perchè si senti cusì cómodu è spaziu.

Habitanti di u zoo Al Ain

In u tutale, 4000 animali viaghjenu quì, appartenenu à 180 spezie, di quale un 30% estremu à a traccia d'estinzione. U park cumpareghja a so pupulazione è a cooperare cù altri zoni di u mondu per mantene a diversità di l'animali di u nostru mondu.

U territoriu principali di u zoo hè divisu in zoni:

Inoltre, ci sò e zoni interattivi chì pudete alimentà i ghjiraffi cù l'alimentariu utensili: insalata di lettuce, zucca è altri legumi. D 'altru divertimentu - cavallu un camellu, passendu un trenu speciale di savana past savori.

U Parcu di i zitelli

Per i zitelli à u zoologique d'Al Ain, ci sò assai spazii recreati , siti interactivi. Tra l'elli, u pianu più particulari hè u parculaghju di u Parcu Spartutu da Elyzba, induve pudete sceglie è ghjucà cù numerosi pupi di l'animali è l'animali domestici, cum'è llamas, camelli, sumeri, pecuri, capri, ànimi, gansi, pollastri.

Eccu, i zitelli puderanu sentire stessi abbitanti di questi stati. Pulsaranu, pensanu è cura pè i babyscritti vivenu quì, è à listessu tempu si sentenu l'amore per l'animali è anu da aprezzà a natura à ssu locu.

A flora di i zitelli prumove in un giardinu di e piante, in quale non solu i cactus desertu cresci, ma fruttu, fiori, majuscule baobabs è altri rapprisintanti di u clima àriestu.

Cumu à l'Alu Zoo?

Pudete ottene di Dubai in 1.5 ore in car, taxi o bus. I strade quì sò boni, è tuttu u modu sò i signalazioni, per quessa impedisce in u desertu. In fronte di l'ingaghjate ghjè un grande pàtruppu, nantu à quale ci hè sempre esse dispunibule. Un'altra manera di cunfortu di ghjucà quì hè di cumprà una scursioni , chì spessu cumprendi l' interessanti cità di Al Ain (L'Ain) più un acquisto cù l'animali di u zoo.